Onderwerp: Ook even voorstellen..
Hoi allemaal,
Sinds een paar weken kijk ik hier ook regelmatig. Mijn jongste dochter wordt binnenkort 1 jaar en ik wilde zo'n mooie taart voor haar. Rondgegoogeld en geschreven naar taartenbaksters, iemand in de buurt had al tot volgend jaar reserveringen met taarten dus die zat bomvol...helaas, gekeken wat het allemaal kostte.....en toen bedacht ik me ineens, misschien kan ik het zelf ook wel.
Dus spulletjes besteld en proberen maar.......nou dit was mijn 1e resultaat:
http://94.100.114.154/583150001-5832000 … _qaLK.jpeg
Alleen de glittertjes op de ballon was een laatste ingeving, vond het achteraf een beetje jammer, maar ja, ik weet nu wel hoe ik het WEL moet doen.......
Verder was ik wel tevreden over het uiterlijk, de smaak was wat te zoet, dus volgende keer maak ik een vulling met room en verse aardbeien, ipv jam.
Maar wat is het leuk om te doen zeg!!! Het kriebelt nu alweer dat ik over 2 weken de echte taart mag maken.
En een maand later ga ik wat maken voor mijn oudste dochter die 6 wordt, ben benieuwd wat ze wil. Ze wisselt nogal als ze hier de plaatjes ziet: van Ariel naar Mario, naar Garfield........noem maar op!!
Ohja, ik heb dus 3 dochters........1 van bijna 6, 1 van 4,5 en 1 van bijna 1.
En werk 3 dagen als gezinsbegeleider.
En ben 34 jaar.
Maar wat een supertaarten zie ik hier steeds voorbij komen zeg, daar kan ik nog niet aan tippen!!! Echt genieten om het allemaal te zien.
Groetjes Anne