1

Onderwerp: cupcakes

zou iemand zo lief willen zijn om voor mij en alle anderen die er nog niet uit zijn. eens een foto op de site willen zetten om te laten zien hoe hoog een hele mooi cc moet zijn en dan een van de zijkant hoe er dat uitziet zonder papiertje, want ik ben gelukkig niet de enige die hier mee zit, wat is een hele mooie cupcake?????????????

ik heb er al heel veel de clico ingedaan omdat ik steeds denk dat ze niet goed zijn en nu ontdek ik er verschillende die ook niet tot bovenkant papiertje zijn! :O

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: cupcakes

Oh jee,

nooit cc's weggooien joh! Die eet je toch lekker zelf op?
Ik heb trouwens nog nooit cc gemaakt, dus kan je daar niet bij helpen. Maar ik vind cc al heel snel mooi :)

3

ze zijn van binnen ook vast en zelfs soms nog beetje vochtig en na veel cc gebakken te hebben was er niemand meer die ze nog wilden opeten

4

move naar het Bak gedeelte. Klein & Fijn is om te showen ;)

5

sorry dacht omdat ik om een foto vroeg om te showen dat ik goed zat, te moeilijk gedacht waarschijnlijk, :(

6 Laatst bewerkt door joetje (20-05-2009 10:02)

Hoi, ik heb een vraag, jarenlang met gewone cakemix van Honig cupcakes gebakken, maar dan zo los op het rooster (krijg je van die leuke vormen), maar wil nu mooie ronde CC hebben en heb dus gebakken in een papieren vormpje in een muffin vorm, maar na het uithalen uit de oven, duurde het maar even of de hele zooi zakte in. Daarna geprobeerd met biscuit mix, zelfde verhaal. Arch...wat doe ik fout???????????? Misschien toch te kort in de oven??? 20 minuten is normaal toch lang genoeg, of moet het langer i.v.m de muffinvorm eromheen. Wie weet het???
Helaas smaakten ze ook nog eens niet lekker :s
Groetjes Ellen

laat de moed niet zakken, lekker blijven bakken

7

Hier prik ik even om te kijken of ze gaar zijn. En instort probleem had ik ook. Ik merkte dat ze op de tocht stonden na het bakken en nu zet ik ze op andere plek en geen last meer.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.