Onderwerp: minnie mouse cc's
Bijpassende cc's bij de minnie taart, weinig over te vertellen eigenlijk behalve dat ik ze wel leuk vind geworden.
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » minnie mouse cc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bijpassende cc's bij de minnie taart, weinig over te vertellen eigenlijk behalve dat ik ze wel leuk vind geworden.
Ze zijn idd heel leuk. Ik heb pas een setje met disney uitstekers gescoord op de rommelmarkt, nieuw voor 1 euro. Kan ze dus mooi voor zulke cc's gebruiken. Leuke strik erbij!!!
Super gemaakt....dat zijn der weer om te onthouden...gaaf....
Mooi gemaakt!!!
Ze zijn niet leuk! Ze zijn briljant! Ik heb niet zoveel met MM (m/v) maar dit vind ik te gek! Niks geen ogen of neus gewoon de basis muis en dan dat fantastische strikje! Helemaal top!
groetjes Sas
Wat een schatjes, Karen!!!!!
Oooooh, slim zo hoor, echt een leuk idee, moet ik ook maar weer onthouden denk ik.
Ik sta echt met verbazing te kijken naar jou foto. Mensen hebben mij ook gevraagd voor een opdracht om cc te maken bij een minnie taart. Laat ik hetzelfde idee hebben. Da's echt raar om te zien, maar ook heel leuk. Mijn opdracht gaat helaas niet door. Jouw cc zijn geweldig geworden.
Groetjes Natascha
Ik sta echt met verbazing te kijken naar jou foto. Mensen hebben mij ook gevraagd voor een opdracht om cc te maken bij een minnie taart. Laat ik hetzelfde idee hebben. Da's echt raar om te zien, maar ook heel leuk. Mijn opdracht gaat helaas niet door. Jouw cc zijn geweldig geworden.
Groetjes Natascha
hahaha das grappig jammer dat je opdracht niet doorging want deze zijn z
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » minnie mouse cc's