26

Re: bont

Nathalie schreef:
marlies schreef:

Huh mijn naam in de "kleine" parade??? Ze zijn leuk hoor Nathalie!!! Leuk dat jij nog bloemetjes erbij hebt gedaan, dat ga ik onthouden.
De roze met witte zijn echt onwijs lief, sweet zeg... Maar hoe heb je de strikjes gemaakt, die zien er allemaal zo hetzelfde uit.... vertel :Y :O

Trouwens tijd niet gezien?? Op het forum...

die strikjes zijn gemaakt met de Jem-strik-cutter (de kleine maat)

Ben wel achter de schermen actief geweest maar moet veel werken en dan ook nog wat taarten erbij :S Daarbij is mijn beste vriendin net bevallen en ik MOET dat wondertje toch vaak gaan bewonderen.

Aaaahhhh dus daar was je mee bezig, taartjes maken kindje bewonderen :Y  goed bezig :Y Thanks voor je antwoord wat betreft de strikjes, helaas heb ik net zondag m'n bestelling geplaatst, en met de supersnelle service nu alweer in huis!!!

Hij gaat op m'n verlanglijstje :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

27

Dot schreef:

het zijn de "beruchte" babystempeltjes van bv Kruidvat.

Nietes ;-) het zijn deze patchworkcutters

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

28

marlies schreef:
Dot schreef:

het zijn de "beruchte" babystempeltjes van bv Kruidvat.

Nietes ;-) het zijn deze patchworkcutters

idd het zijn die patchworkcutters wat Marlies naar verwijst.

29

Oepsssssssssss, werken die stempels dan wel????? Ik heb vanmiddag voor 35 euro aan stempels gekocht...............Sjips heb heb bonnetje ook niet meer........

Groetjes San

30

wat een mooie lieve cc's

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

31

Sannn schreef:

Oepsssssssssss, werken die stempels dan wel????? Ik heb vanmiddag voor 35 euro aan stempels gekocht...............Sjips heb heb bonnetje ook niet meer........

Ik zou ze gewoon uitproberen. wat voor stempels heb je dan gekocht?

Dames, ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve en leuke commentaar!  :O

32

Nathalie,
Bij de action hebben ze momenteel heel veel stempels van dieren, baby's,  verjaardag. Echte meidenstempels met poppetjes en dergelijke, en voor jongens piraten stempels. Tja, er zit helaas niets op dan uit proberen, en anders zal ik het weg moeten leggen als er een kindje uit mijn zoon zijn klas jarig is. Dus ga maar niet alles gelijk open maken.........

Groetjes San

33

Vrolijk, kleurrijk maar vooral m

"Begin de dag met een dansje..."

34

Geweldig leuke cupcakes, allemaal!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!