Onderwerp: bont
Rick mocht zijn traktatie voor in de klas (hij is tenslotte de grote broer) uitzoeken en koos de bonte cc'tjes van Marlies. Dit heb ik er van gemaakt:
ingepakt:
alles samen:
Om te trakteren op de voetbalclub:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Rick mocht zijn traktatie voor in de klas (hij is tenslotte de grote broer) uitzoeken en koos de bonte cc'tjes van Marlies. Dit heb ik er van gemaakt:
ingepakt:
alles samen:
Om te trakteren op de voetbalclub:
echt heel leuk!
Wat lief!!!!
Wat een leuke ienimini strikjes.
Wauw, heel erg mooi. Enne? wie is Marlies???????
wat een schatjes!
. Enne? wie is Marlies???????
Marlies van Party Cupcakes
Geweldig zijn ze!!! Vooral die felle!
Gaaf Nathalie....ik vind ze erg leuk.....mooie kleuren bijelkaar....
Ik heb vorige week ook lollie's CC gemaakt voor Mirte om uit te delen op school...Ik vond het super om te maken die klein dingen.....
Waar heb je die leuke zakjes vandaan????
Waar heb je die leuke zakjes vandaan????
:shhh: Hoe weet jij dat trouwens??????????
Ontzettend leuk! En wat zullen de voetballertjes smullen van die rose cc's!
Hele mooie cc's!!
ze zin echt heel erg leuk nath!
Wat zijn ze leuk allemaal!! Hoe heb je die hele kleine roze strikjes gemaakt? Die zijn wel heel leuk...
Super lief gemaakt!!
Huh mijn naam in de "kleine" parade??? Ze zijn leuk hoor Nathalie!!! Leuk dat jij nog bloemetjes erbij hebt gedaan, dat ga ik onthouden.
De roze met witte zijn echt onwijs lief, sweet zeg... Maar hoe heb je de strikjes gemaakt, die zien er allemaal zo hetzelfde uit.... vertel
Trouwens tijd niet gezien?? Op het forum...
Fantastisch, ook erg leuke onverwachte kleurencombi's! Superstoer en de roze zijn superschattig! Iedere keer gaat die patchworkset in & uit het mandje in de webshop... Moet toch maar 's bestelln z
Huh mijn naam in de "kleine" parade??? Ze zijn leuk hoor Nathalie!!! Leuk dat jij nog bloemetjes erbij hebt gedaan, dat ga ik onthouden.
De roze met witte zijn echt onwijs lief, sweet zeg... Maar hoe heb je de strikjes gemaakt, die zien er allemaal zo hetzelfde uit.... vertel![]()
Trouwens tijd niet gezien?? Op het forum...
die strikjes zijn gemaakt met de Jem-strik-cutter (de kleine maat)
Ben wel achter de schermen actief geweest maar moet veel werken en dan ook nog wat taarten erbij Daarbij is mijn beste vriendin net bevallen en ik MOET dat wondertje toch vaak gaan bewonderen.
Geweldig!! Ennuh Rick gefeliciteerd met je zusje!!
PS, waar koop je die leuke stempeltjes?
Geweldig!! Ennuh Rick gefeliciteerd met je zusje!!
PS, waar koop je die leuke stempeltjes?
Gefeliciteerd!!! ik wilde ook vragen naar de stempeltjes waar sannn ook naar vroeg!
het zijn de "beruchte" babystempeltjes van bv Kruidvat.
Hele leuke cc's! (en wat een werk al die kleine strikjes!!)
Owwwwwww, het kruitvat?? Hmmm, ik ga vandaag maar ens snuffelen hihihi. Dankjewel voor de tip!
Ooowww wat zijn ze leuk/mooi/schattig/gaaf!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren