1 Laatst bewerkt door Lautje. (16-05-2009 18:42)

Onderwerp: Meteen stapelen, of op locatie?

Ik zie elke keer weer al die mooie stapels van 3 tot 4 hoog voorbij komen, helemaal mooi gefotografeerd en wel. Bij mij zijn ze nog niet hoger dan 2 gegaan, en dan gaat van tevoren stapelen en de taart zo meegeven prima.

Voor volgende week moet ik voor het eerst een stapel van 4 maken. Stapelen jullie ze nou van tevoren of op locatie? Of is er een handige/slimme/goede manier om een stapel van 4 fatsoenlijk op locatie te krijgen :P

Oja: hij moet naar Wijk aan Zee, en we moeten een zeer stijle heuvel op met de taart :P Eng!!

Groetjes Laura!

2 Laatst bewerkt door Elly67 (16-05-2009 18:37)

Re: Meteen stapelen, of op locatie?

Daar ben ik ook benieuwd naar, ik lees even mee.

Groetjes, Elly

3

Ik zou hem op locatie stapelen. De hoogste stapel die ik tot nu toe gemaakt heb is 3 hoog en die heb ik wel zo meegegeven. Maar met een hogere taart, zou ik het niet durven.

Ook omdat het echt super zwaar is!

4

Ik heb een paar stapels 3 hoog gemaakt en allemaal zo vervoerd. Dat ging prima. Voor een bruidsstapel van 3 hoog en een stapel van 4 (bovenste maar 10 cm, dus niet echt heel groot 25-20-15-10 maar moest wel 70 km in de auto) heb ik er nog een lange prikker van boven naar onder doorgestoken tegen het eventueel verschuiven. Het fijne is, dat je de afwerking helemaal kan doen. Maar voor een bruidstaart binnenkort van 5 hoog, ga ik er wel 3 stapelen, maar de 2 onderlagen los vervoeren en ter plekke afwerken.

Groet, Jolanda

5

Jol321 schreef:

Ik heb een paar stapels 3 hoog gemaakt en allemaal zo vervoerd. Dat ging prima. Voor een bruidsstapel van 3 hoog en een stapel van 4 (bovenste maar 10 cm, dus niet echt heel groot 25-20-15-10 maar moest wel 70 km in de auto) heb ik er nog een lange prikker van boven naar onder doorgestoken tegen het eventueel verschuiven. Het fijne is, dat je de afwerking helemaal kan doen. Maar voor een bruidstaart binnenkort van 5 hoog, ga ik er wel 3 stapelen, maar de 2 onderlagen los vervoeren en ter plekke afwerken.

Ja deze taart heeft precies de afmetingen die jij zegt, dus ik ga het maar gewoon proberen :) Ik vind het fijn om ze meteen te kunnen afwerken.

Groetjes Laura!