1

Onderwerp: Iemand ervaring met fondant met marshmallow smaak?

Hallo,

Heb net ergens gezien dat je fondant met een marshmallow smaak kan kopen.
Ik weet niet of dit hetzelfde is als de albekende marshmallow fondant en ik weet ook niet of die naar marshmallow smaakt.
Kan iemand me vertellen hoe het zit met de smaak?
Is het te zoet of wel te doen?En hoe zit het met het uitrollen en het verwerken van deze fondant?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, wil deze fondant namelijk morgen gaan bestellen.

Groetjes

2

Re: Iemand ervaring met fondant met marshmallow smaak?

Ik kan je alleen vertellen hoe marshmellow fondant smaakt die ik zelf maak. Zoet en smaakt naar spekkies. Ik vind het lekker maar ja smaken verschillen

Groetjes Mirjam

3

Zal wel hetzelfde zijn denk ik..?

Welke vullingen zijn een beetje passend qua smaak met zo een marshmallowfondant?

4

Sorry voor de late reactie. Ik gebruik meestal gewoon bb room met fruit , kersen of mandarijntjes. En een laagje aardbeien met sinaasappeljam om het wat minder zoet te maken. Door het bescuit doe ik altijd citroenaroma. Dit ook voor de frisse smaak.
Verder kun je vullen met dezelfde dingen als met marsepein. Het is ongeveer net zo zoet .
Ik vind marsepein fijner om mee te werken maar dat is violgens mij persoonlijk. Ik doe dan  ook vaak marsepein en mmfondant half om half door elkaar heen.

Groetjes Mirjam