1

Onderwerp: vierkante taart

Ik heb een nieuw bakblik gekregen en die moest natuurlijk uitgeprobeerd worden. Had alleen de eerste keer te weinig beslag gemaakt dus had ik een 2e kapsel gebakken. Met als resultaat een (voor mij dan) hele hoge taart. Gevuld is die 12 cm geworden.
Ik vond het wel een hele uitdaging om te gaan bekleden, maar ben wel trots op het resultaat. 
Hij is gevuld met 2 lagen lemoncurd en een laag pure chocoladepasta en witte chocolade chuncks.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VBXCSQL7.jpg

De bloemetjes had ik gezien in 'cakes & sugarcraft' en wilde ze graag eens uitproberen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YE7I4DWX.jpg

Alle tips en verbeterpunten zijn welkom!

2

Re: vierkante taart

Mooie strakke taart geworden!

Groetjes Notje

3

prachtig. die bloemen, heb je die zelf gemaakt van ijzerdraad, of kant en klaar gekocht?

4

de bloemen heb ik gemaakt van floral wire. Daarna heb ik gelatine blaadjes laten oplossen en daar een beetje kleurstof doorheen gedaan. Daar de bloemetjes en blaadjes in gedoopt en even laten drogen.

5

wat mooi die bloemetjes...... en je taart is ook mooi gedaan!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Supergaaf....hele mooie stijlvolle taart.....

7

Mooie en elegante taart

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

8

malou schreef:

de bloemen heb ik gemaakt van floral wire. Daarna heb ik gelatine blaadjes laten oplossen en daar een beetje kleurstof doorheen gedaan. Daar de bloemetjes en blaadjes in gedoopt en even laten drogen.

jeetje, wat een idee, geweldig. Bedankt voor de uitleg.

9

heel mooie, sjiek! en wat een leuk idee, die bloemetjes!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

10

Chique taartje zeg!! :thumb:

11

Wat een prachtige en sjieke taart!