Onderwerp: Hoi, nou daar ga ik.............
Hallo allemaal,
Na een paar weken te hebben rondgeneusd op deze site / forum, heb ik me gisteren toch maar geregistreerd. En voordat ik berichten ga schrijven of taarten showen, vind ik het wel zo netjes om me even voor te stellen.
Ben dus Marinka, 35 jaar, getrouwd en moeder van 3 kids (jongen bijna 7 en 2 meisjes van net 4 en 2) en heb in maart dit jaar een taartenworkshop gevolgd in Eindhoven met een paar vriendinnen. I.p.v. ons jaarlijkse etentje, verder geen verdere bedoelingen. Toen heb ik een taart gemaakt voor onze oudste dochter die 4 jaar werd. Dat was zo'n succes, ik stond er zelf van te kijken!
Een maand later werd mijn jongste 2 jaar en ja.....dan wil je natuurlijk weer zoiets moois. Ben zo op deze site beland en sindsdien..............ernstig verslaafd. Elke dag tijdens elke vrije minuut rondgeneusd en heb met open mond naar jullie creaties zitten kijken: GEWELDIG!! Ik heb ook al heel veel tips opgedaan over diverse onderwerpen.
Mijn 1e bescheiden bestelling volgde als vlug, en ben a.d.h.v. jullie tips aan de slag gegaan. Er volgde al heel snel een 2e (minder bescheiden) bestelling aan ingredienten en ondertussen zijn we al 8 taarten verder. Heb al van alles uitgeprobeerd en vind het helemaal geweldig om te doen. Ben altijd al wel een crea-type geweest, dus dat scheelt. Ben alleen wel erg perfectionistisch, dus maak het mezelf daarmee soms wel moeilijk.
Ik ben bang dat ik nu helemaal niet meer te houden ben als ik me heb voorgesteld en ik dus 'legaal' kan reageren op jullie taarten. Misschien dat ik me morgen aan mijn 1e taart waag in de taartenparade en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dus tot gauw!