1 Laatst bewerkt door grobbelia (04-05-2007 19:59)

Onderwerp: bouwplaaten

l

2

Re: bouwplaaten

Hallo Grobelia,

Een heel project zeg! Ik denk dat je het beste een plaatje kunt zoeken van deze vuurtoren en die dan als puzzelplaatje in elkaar puzzelen. Als je de sugarpaste verstevigd zodat het uithard, kun je het tegen de onderste taart aanzetten (ik ga ervan uit dat dat de bedoeling is tenminste). Zoek anders even op "puzzeltaart"  als je hierover meer wilt weten.
Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

dank je wel inge voor je advies maar zo eigenwijs als dat ik ben ga toch een voor 3d proberen en als ik weet hoe je foto`s hierop kan zetten laat ik ze vast en zeker zien
groetje grobbelia

4

hoi ik heb wel een bouwplaat van een vuurtoren als je me een mailtje stuurd mail ik hem wel door!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

5

hoi rianne
had een heel verhaal uitgetypt blijkt dat ik het niet kan verzenden naar je iet met provider, en ik ben al geen held achter de pc.
maar ja wil graag gebruik maken van je aanbieding voor de bouwplaat.
ps heb je ook aub het recept van die lekkere rose vulling die je in je witte hartjes/vlindertaart heb verwerkt zag er erg lekker uit.
en ook je glazen muiltjes o nee sorry je suikermuiltjes daar ben ik helemaal weg van.een woord schiterend
nu ik hoop tot hoors groet grobbelia

rianne1970 schreef:

hoi ik heb wel een bouwplaat van een vuurtoren als je me een mailtje stuurd mail ik hem wel door!!!