1

Onderwerp: Poging nr2.om mijn schatjes te puzzelen

Als eerst heb ik nu Zoe gepuzzeld/geboetseerd. En nu moet Luke nog. Ik moet wel zeggen dat het al iets beter ging als vorige keer. Ik wil in Juni als wij 6 jaar getrouwd zijn een taart maken met de gezichtjes van de kids. Dus mischien komt er nog wel een poging 3,4,5,6........

http://94.100.115.70/578150001-578200000/578180801-578180900/578180888_5_bTdt.jpeg

2

Re: Poging nr2.om mijn schatjes te puzzelen

Ik vond de vorige al zo knap, maar deze is echt mooi!!! Succes met de andere!

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

3

zo wat een held ik heb al meoite met hello kitty goed gedaan zeg echt geeldig van je gemaakt en hij lijkt

4

Wat waanzinnig knap gemaakt zeg en wat een lef dit aan te durven, super gelukt!

5

Goed zeg!!

6

Knap hoor. Lijkt me onwijs moeilijk!!

Groetjes Marlies

7

wauw wat waanzinnig, kan je me vertellen hoe je nu zoeiets aanpakt. doe je er een bolletje marsepein onder leggen ben supernieuwsgierig

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

8

Heel mooi gedaan. Gezichtsuitdrukkingen zijn al zo ongelooflijk moeilijk en dan ook nog in marsepein. Ik vind hem super geworden.

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

9

Werkelijk super gedaan!!!!

en heel heel gek, ik zat zelf ook aan zoiets te denken. voor de sterfdag van mijn schoonvader, eerlijk gezegd denk ik dat dat me niet gaat lukken.....

mar echt heel mooi gedaan, heb je een cursus gedaan? wat voor cursus? zo nee, dan is het helemaal top!

Geniet van elke dag!!!!

10 Laatst bewerkt door Nennie (12-05-2009 19:49)

Heel erg mooi gedaan zeg.
De rimpels van de vorige keer zijn al verdwenen, je gaat dus steeds en beetje vooruit!
Knap hoor!

Er schijnt altijd wel ergens de zon

11

durf je dat wel aan te snijden? Ik zou het mes niet in het gezichtje van mijn kindjes kunnen zetten?

happiness is a piece of cake!

12

chanttie57 schreef:

wauw wat waanzinnig, kan je me vertellen hoe je nu zoeiets aanpakt. doe je er een bolletje marsepein onder leggen ben supernieuwsgierig

Ik maak eerst een bolletje en die rol ik naar de zijkanten uit. Dan is het in het midden iets dikker. Dan vorm ik de neus, ogen, wenkbrauwen en mond een beetje voor. Dan knip ik uit de foto de ogen, neus en mond en leg de foto eroverheen. Dan zie je precies waar deze komen te zitten en heb je een beetje een afdruk. En de rest is dan op kijken en gevoel verder modeleren.

13

FiFi78 schreef:

Werkelijk super gedaan!!!!

en heel heel gek, ik zat zelf ook aan zoiets te denken. voor de sterfdag van mijn schoonvader, eerlijk gezegd denk ik dat dat me niet gaat lukken.....

mar echt heel mooi gedaan, heb je een cursus gedaan? wat voor cursus? zo nee, dan is het helemaal top!

Dank jullie wel voor de liefe reacties, echt heel super.
Ik heb hier geen cursus voor gedaan, vandaar ook dat de eerste poging eigenlijk helemaal mis ging. Ik vind het nu al een stuk beter, maar het kan nog wel beter(denk ik)

14

het lijkt echt goed....maar ik vind het ook een enge gedachte om het mes in mijn kinderen te zetten.... is persoonlijk hoor..maar wel superknap van je!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Hoi hoi
Als het lukt dan zou ik de bovenlip iets meer ophogen en de boventandjes die valllen nu te ver terug het mondje in, volgens mij klopt hij dan helemaal!
Superknap!

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

16

super,maar neem aan dat je die niet gaat aansnijden.

Veel liefs Rafaëla

17

Zo zie je maar, oefening baart kunst. ZIet er idd stukken beter uit. Mooi glad. Leuk gedaan.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

18

cares schreef:
chanttie57 schreef:

Ik maak eerst een bolletje en die rol ik naar de zijkanten uit. Dan is het in het midden iets dikker. Dan vorm ik de neus, ogen, wenkbrauwen en mond een beetje voor. Dan knip ik uit de foto de ogen, neus en mond en leg de foto eroverheen. Dan zie je precies waar deze komen te zitten en heb je een beetje een afdruk. En de rest is dan op kijken en gevoel verder modeleren.

Bedankt voor je uitleg. Ik ga het zeker ook eens proberen, lijkt me heel erg leuk om te doen.

En ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

19

Bij deze twee complimenten:
- 1 grote voor het lef om hier aan te beginnen
- 1 hele grote voor hoe je het er vanaf hebt gebracht, het lijkt gewoon echt goed!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

20

amazing!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

21

Rafaela schreef:

super,maar neem aan dat je die niet gaat aansnijden.

Nee er gaat geen mes in hoor, ik haal ze er netjes af.....

22

sasba schreef:

Hoi hoi
Als het lukt dan zou ik de bovenlip iets meer ophogen en de boventandjes die valllen nu te ver terug het mondje in, volgens mij klopt hij dan helemaal!
Superknap!

Ik zal het eens proberen ik heb hem in een luchtdichte doos zitten dus het zal moeten lukken. Bedankt voor de Tip

23

Hier is maar

24

Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties. :Y

25

Hihi, Caressa, ik heb al een keer gereageerd op dit topic, zonder te weten wie je was. Het grappige is, het kindje kwam me zo bekend voor... maar ik dacht dat dat was omdat ik de eerste poging ook gezien had. Nu snap ik dat ik je kinderen natuurlijk bij je schoonouders gezien heb!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be