Onderwerp: hoe maak je lijm van water en tylose?
wat is de verhouding waarin je ze bij elkaar moet doen? en hoe lang moet je het dan laten staan of is het meteen goed?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe maak je lijm van water en tylose?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is de verhouding waarin je ze bij elkaar moet doen? en hoe lang moet je het dan laten staan of is het meteen goed?
klein potje nemen, half theelepeltje water en dan eierdopje voor eierdopje water erbij, de ene keer wil ik dunner dan de andere keer. gewoon wat je zelf lekker vindt werken. Is gelijk klaar voor gebruik. suc6
Ik neem altijd 30 ml water en een halve theelepel tylose. Dat wel een paar uurtjes laten staan, dan kan het goed oplossen.
Het lijkt eerst niets te worden, rare vlokken erin...
Rustig even geduld hebben en af en toe schudden en dan wordt het een prima plakseltje.
Ik hergebruik altijd zo'n klein bekertje waar citroenrasp in heeft gezeten (van Oetker, theelepeltje tylose en dan bijna vol met H2O.
bedankt!
Nou je was me net voor. Ik wilde deze vraag ook gaan stellen, maar het hoeft al niet meer. To nu toe plakte ik met icing, maar dat droogt niet zo snel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe maak je lijm van water en tylose?