1

Onderwerp: Glans + Absolute Musthaves

Hoi Sigris, ik heb hetzelfde probleem met die doffe taarten, met name doordat de poedersuiker die ik gebruik om plakken van marsepein tegen te gaan tijdens het kleuren nog te zien is op de taart, ik kwast het er wel een beetje af,maar echt mooi wordt het nooit en van eiwit wordt het plakkerig dus ik ben ook op zoek naar iets wat ik op de taarten kan smeren voor de glans en ook ik wordt enorm hebberig van de webshop hahaha ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel staat er op wat ik wel zou willen hebben.
Daarom aan iedereen hier de vraag, wat vinden jullie nou absolute must haves voor het taarten bakken??

2

Re: Glans + Absolute Musthaves

http://www.flickr.com/groups/cakefun/di … 695472288/

Dit heb ik gevonden via de googelen :)
Hier geven ze tips hoe je fondant glanzend krijgt :)

3

Ik heb je vraag een eigen topic gegeven, het topic waar je op reageerde was bijna 3 jaar oud..... Ondertussen is Sigrid bepaald niet meer een absolute beginner ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

hahahhaahah, was toch even in de war Marianne.
Ik dacht al dat ik het in de verkeerde topic had geplaatst :lol:

5

Ach ik dacht, ik verplaats jou maar even mee ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Kiek schreef:

Hoi Sigris, ik heb hetzelfde probleem met die doffe taarten, met name doordat de poedersuiker die ik gebruik om plakken van marsepein tegen te gaan tijdens het kleuren nog te zien is op de taart, ik kwast het er wel een beetje af,maar echt mooi wordt het nooit en van eiwit wordt het plakkerig dus ik ben ook op zoek naar iets wat ik op de taarten kan smeren voor de glans en ook ik wordt enorm hebberig van de webshop hahaha ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel staat er op wat ik wel zou willen hebben.
Daarom aan iedereen hier de vraag, wat vinden jullie nou absolute must haves voor het taarten bakken??

CRISCO!

ik gebruik nooit geen poedersuiker om het plakken tegen tegaan, maar juist crisco, dat is vet en laat geen vlekken achter. gewoon een potje bij de toko halen, is echt ideaal

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!