1

Onderwerp: Besnijdenis taart

Dames,

Ik kreeg de vraag of ik een taart voor een besnijdenis kan maken. Ik heb geen idee wat ik daarvan kan maken. Heeft iemand leuke ideeen?

2

Re: Besnijdenis taart

Ik denk dat ik zelf gewoon een lief baby-taartje zou maken, precies als dat je voor bijvoorbeeld een doop zou doen.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Ja dat ga ik doen, goed idee.

4

Een besnijdenis gebeurt bij jongens die echt geen baby taart meer willen denk ik. Volgens mij zijn ze dan al wat ouder (kleuter of nog ouder).
Vraag even welke religie. Joods, Moslim en doe daar iets mee.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

meestal zijn ze nog wel baby volgens mij.. maandje of 4 toch?
maar zeker weten doe ik dat niet.
als het echt een opdracht is zou ik gewoon even vragen wat ze willen! je kunt niet overal wat van afweten.

6

ik heb in de kraamzorg gewerkt en bij joodse mensen gebeurt het binnen de eerst week en laatst hoorde ik van buren in de straat een jongentje van 6 jaar een moslim het verschilt dus nogal

7

Het zijn moslims en het jongetje is 8 maanden en ik heb geheel de vrije hand, om het makkelijker te maken haha.

8

als het marokkaanse mensen zijn kanj e van die  traditionele schoentjes maken met een punt die hebben ze vaak aan bij een besnijdenis en een traditionele marokkaanse jurk van jongens kandoera heet dat

Deze heb ik ooit voor een besnijdenis gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LUGORTY7.jpg

10

Oh wat mooi Wendy.
Ik kreeg net een mail dat ze een foto taart wil.
Ik heb dat nooit eerder gedaan, kan dat met marsepein?
Leg je het plaatje gewoon op de bovenkant van de taart?

Bolletje dat is idd een heel leuk idee, alleen ze wil dus een foto taart.

11

Moslims dragen altijd van die ontzettend mooie kleding naar zo'n feest, misschien kan je daar iets mee. (Inderdaad een beetje zoals de taart hier boven.)

http://fast.mediamatic.nl/f/psjq/image/ … 46-500.jpg

Carpe diem & Kali orexi