1

Onderwerp: Nieuw lid

Hallo ik ben Ina getrouwt met Vincent en moeder van 5 kids. We hebben 1 zoon en 4 meiden. Onze zoon is getrouwd en heeft 3 kinderen die van zijn vrouw zijn. Maar hij is nu ook vader hierover. Onze oudste dochter is Patricia, getrouwd met Pascal, die weer moeder is van Noa. Onze middelste dochter woont samen met haar vriend William. Onze 3e dochter woont met haar vriend in Brussel en worden ouders van een zoontje. Onze jongster dochter woont nog thuis.
Patricia heeft zich pas op dit forum aan gemeld. Zij is degene die mij mee heeft gesjokt naar de eerste cursus taarten decoreren. Het is ontzettent leuk om te doen. Zeker omdat ze erg lekker zijn. De eerste materialen heb ik inmiddels gekocht. Nu moet ik even tijd vrij maken om te beginnen. Patricia en ik zullen veel samen proberen te maken. Zij heeft de eerste bestellingen al binnen.
Doordat ik afgekeurd ben voor regulier werk vanwege een hernia operatie waar veel is fout gegaan doe ik veel vrijwilligerswerk. Zelf heb ik diabetes dus veel snoepen kan ik niet. Het idee een (nieuwe) hobby te hebben (ik heb er erg veel)
is een leuke gedachten. Ik probeer dan ook de meest noodzakelike cursussen te gaan doen. Ondertussen zal ik veel oefenen. Wie weet wordt het nog wat!! Groetjes Ina

2

Re: Nieuw lid

Welkom

3

Welkom hier en je krijgt het vast heel gezellig zo, samen met je dochter!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....;)