1

Onderwerp: Ervaringen met Watshome mixer met kom??(Kruidvat)

Hoi,
eerder vandaag plaatste ik een berichtje met vraagjes over mixers met kom.
Vanmiddag kreeg ik de kruidvatfolder waar er 1 instond, die heb ik gelijk gehaald.
Thuis las ik de gebruiksaanwijzing door en daar staat een paar keer in dat je hem niet langer dan 3 minuten moet gebruiken?! Zijn er mensen die ervaring hebben met deze mixer? En zijn er andere mixers waarbij dat ook in de gebruiksaanwijzing staat?? Ik weet ff niet zo goed of ik hem moet gaan gebruiken of terugbrengen...

Groetjes, Diana

2

Re: Ervaringen met Watshome mixer met kom??(Kruidvat)

zou hem trugbrengen heeft een lage watt vermogen dus geen sterke motor
had ook zoiets maar om een biskwimix te maken moet je echt enkele minuten lang op de hoogste stand mixen en met zo een mixer die jij hebt gehaald gaat dat niet raakt oververhit motot word snel warm had er zelf ook niks aan in dit geval.

3

He ik had hetzelfde zaterdag heb ik er dus ook een gekocht en thuisgekomen de gebruiksaanwijzing gelezen en daar kwam ik ook de 3 minuten tegen.
Ik twijfelde ook tussen houden of terugbrengen maar het wordt toch maar het laatste denk ik.
Als jullie al zeggen dat het vermogen te weinig is, wat is eigenlijk een goed vermogen en een goed merk.

Trotse mama van Linessa, Chrissy en Minke.

4

ik heb vorig jaar al een mixer van het kruidvat gekocht.
daar stond in 5 min. ik heb hem wel gebruikt om 10 min te mixen maar dan is hij ook echt warm.
ik durf hem ook niet alleen te laten als hij staat te mixen.
en bij meerdere taarten laat ik hem altijd eerst afkoelen.
ik heb nu een kenwood gekocht.

als ik in mn keukenmachine bc maak laat ik m steeds 3 min draaien en dan 3 min afkoelen, 3 min draaien etc... Voor bc is dat prima, maar ik weet niet wat het met de structuur van beslag zou doen, die mix ik toch maar met mn handmixertje!

6

Ik denk nu over een electrolux asm 450.
380 w kom 3,3 liter en met 2 motors een voor de kom en de ander voor de gardes.

Trotse mama van Linessa, Chrissy en Minke.

7

ik weet niet wat je ervoor uit wilt geven, maar de kenwood is nu maar 117 euro bij de makro en dan weet je dat je een goeie heb, lees maar eens de tropic over de kennie

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

8

ik heb 'm inmiddels teruggebracht, en voor moederdag een mixer met kom van philips gekregen! Ga hem van de week proberen.

Groetjes, Diana

Bedankt voor de tip :) ik had 'm willen halen voor m'n schoonzusje die ook taarten wil maken, maar 3 minuten mixen is natuurlijk niet genoeg. Nog even verder zoeken dus. Bij de Kijkshop hebben ze er ook eentje voor iets van 20-30 euro, eens even goed nakijken of die wel langer mag mixen.

'I love it when a cake comes together'