Onderwerp: Zwarte lijntjes

Regelmatig zie ik op de taarten een zwart lijntje, om een puzzelplaatje of het lijntje van een vlaggetjesslinger. Nu heb ik wel een foodwriter (zwart), maar als ik daarmee op marsepein wil schrijven is dat geen succes. Hebben jullie tips??

Alvast bedankt,
Annemieke

2

Re: Zwarte lijntjes

heel dun uitrollen van zwarte marsepein of met een sugargun zwarte lijntjes trekken.
zelf heb ik geen sugargun dus rol mijn lijntjes altijd (gebruik ze niet puzzelplaatjes trouwens).

succes

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

3

hoi...
ik vind de foodwriter ook niet echt een succes.je zou er aan kunnen denken om een sugargun aan te schaffen....daar zitten ook nog verschillende soorten vormpjes bij voor verschillende soorten lijntjes.we hebben er meegewerkt met de workshop bij marianne en dat werkt echt goed.

wat er ook gebeurt,altijd blijven WUDDEN.....

4 Laatst bewerkt door Annemieke NS-vV (07-05-2009 19:30)

Dus het ligt niet echt aan mij... :)
Ik heb wel een kleipistool speciaal voor de marsepein, maar met zo'n foodwriter leek het mij met sommige dingen makelijker. Niet dus...

5 Laatst bewerkt door angie_1970 (07-05-2009 23:49)

je marsepein moet al heel goed droog zijn wil je de foodwriter kunnen zien en dan nog moet je goed kijken.met die sugargun zie je het zeker...ik zelf heb er nog geen maar me vriendin wel..

hier een linkje naar de foto waar ze de sugargun gebruikt heeft...

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=53944

wat er ook gebeurt,altijd blijven WUDDEN.....