1 Laatst bewerkt door missnicd (06-05-2009 12:53)

Onderwerp: Minitaartje en cupcakes voor zwangere vriendin:)

Ik ben er zelf weer trots op;) hihihi....

Tips/adviezen/opmerkingen, alles is welkom, zolang het maar opbouwend blijft;) Ik zie de schoonheidsfoutjes wel hoor;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UY8TWONT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-77D3QYPO.jpg

Groetjes en bedankt voor het kijken en de berichtjes:)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2 Laatst bewerkt door sweet dreams (06-05-2009 12:54)

Re: Minitaartje en cupcakes voor zwangere vriendin:)

Leuk gemaakt!!!

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

3

Heel leuk!

4

dank jullie|!

5

Hoi Missnicd,

Ik heb je taartjes even verplaatst naar de juiste rubriek :) Ze zijn lief geworden, daar was je vriendin vast blij mee!

Tips zijn welkom zeg je, dan probeer ik altijd iets te bedenken waar je wat aan zou kunnen hebben. Ik zie dat de fondant of marsepein een tikje hobbelig is. Misschien de volgende keer iets dikker afsmeren? dan kun je de afwerklaag na het aanbrengen wat beter gladstrijken. Dat kan met je handen of met een smoother. Of kijk ik niet goed en is het vloeibare fondant?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Heel lief gemaakt!

7

Wat een schattige muisjes! Een smoother zou inderdaad  net even gladder worden.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

8

Jozien schreef:

Hoi Missnicd,

Ik heb je taartjes even verplaatst naar de juiste rubriek :) Ze zijn lief geworden, daar was je vriendin vast blij mee!

Tips zijn welkom zeg je, dan probeer ik altijd iets te bedenken waar je wat aan zou kunnen hebben. Ik zie dat de fondant of marsepein een tikje hobbelig is. Misschien de volgende keer iets dikker afsmeren? dan kun je de afwerklaag na het aanbrengen wat beter gladstrijken. Dat kan met je handen of met een smoother. Of kijk ik niet goed en is het vloeibare fondant?

Groetjes, Jozien.

Dank je wel!! het klopt het was erg hobbelig, ik heb nog geen smoother:( hihihi die kan ik op dit moment ook even niet aanschaffen, maar dat ga ik zeker doen! en ze was er erg blij mee:)

9

schattige muisjes met muisjes

10

Wat mij erg helpt (ook zonder smoother) is de cake afsmeren, daarna even in de koelkast zetten en dan nog een keer glad strijken. Doordat de boter dan hard is komen er minder makkelijk deuken in.

Vind het wel erg leuk eruit zien.

Groetjes Marlies