1

Onderwerp: Cheesecake!

Het is een eeuw geleden dat ik hier iets gepost heb... Ben druk geweest met van alles en nog wat en ook weinig gebakken, maar.... recentelijk mijn allereerste cheesecake gebakken. En dan eentje die in de oven moet, dus niet de traditionele kwarktaart. Hij was heerlijk, al is ie niet helemaal gelukt zoals het had gemoeten (geloof ik) maar hier dan toch de resultaten
http://www.junglefrog.com/coppermine/albums/userpics//20090413-8051.jpg
http://www.junglefrog.com/coppermine/albums/userpics//20090413-8060~0.jpg

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Cheesecake!

Ziet er zalig uit. Mooie foto's ook.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Mmm ziet er heerlijk uit. Mooie foto's ;)

4

Mooooooooooooooooi! Welk recept heb je gebruikt?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

5

hmmm ziet er heerlijk uit!!!

6

Het recept komt van een amerikaanse site via de daring bakers waar ik lid van ben. Als je het recept wilt zien (het is in het engels) moet je even een kijkje nemen op mijn kookblog Junglefrog Cooking

7

Man...ik zou willen dat ik zo'n foto's kon maken! Heel mooi.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Wauw, wat kan jij prachtig fotograferen! En het ziet er mjammie uit!! Daring Bakers ken ik ... heb zelf de moed nog niet gehad om mee te doen :o.

Groetje,
Toetje

9

Mooi, kan zo in een glossy. Prachtige foto's van een zo te zien heerlijke cheesecake.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

:P :P :P
ooo dat lijkt me heeeeeerlijk!!!

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

11

Kom ik deze binnenkort ook weer tegen op Foodgwaker? ;). Het ziet er weer delicious uit!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

12

Ziet er heel mooi uit en het lijkt wel een kaartje zo mooi op de foto!

13

Hmmm dat ziet er lekker uit!

Groetjes, Sylvia

14

Vlits schreef:

Kom ik deze binnenkort ook weer tegen op Foodgwaker? ;). Het ziet er weer delicious uit!

Daar is ie al langs geweest hoor... :Y

15

Kadohke schreef:

Man...ik zou willen dat ik zo'n foto's kon maken! Heel mooi.

Dan kom je toch gezellig een workshopje doen...:)

16

SimoneB schreef:
Vlits schreef:

Daar is ie al langs geweest hoor... :Y

:O Dan vast gemist tussen al die jammie foto's daar.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

17

Lekker zeg. Ik krijg altijd zo'n honger van dit forum. (en dat vind sonja B. niet leuk denk ik) Mooie foto's ook hoor.

Groetjes Marlies

18

Ik dacht als eerste 'wat een mooie foto's!'.... Zag ik daarna dat jij het bent, Simone, hahaha.... Ja, logisch, mooie foto's!! En ook helemaal jouw stijl!

Het nadeel van het volgen van een workshop bij jou (het enige, hoor ;) ) is dat ik me zo schuldig voel elke keer wanneer ik niet genoeg tijd heb om een foto te maken, nadat ik de taart heb gemaakt! Als ik dat nou nog eens zou kunnen bestellen bij een webshop....

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

19

Ziet er heerlijk uit! :thumb:

20

Jeetje dat zou je toch zo van het scherm willen aflikken. Geweldig mooi foto's, goed gepresenteerd ook, Hmm zier er heerlijk uit.

Groetjes Rineke

21

jodess schreef:

Ik dacht als eerste 'wat een mooie foto's!'.... Zag ik daarna dat jij het bent, Simone, hahaha.... Ja, logisch, mooie foto's!! En ook helemaal jouw stijl!

Het nadeel van het volgen van een workshop bij jou (het enige, hoor ;) ) is dat ik me zo schuldig voel elke keer wanneer ik niet genoeg tijd heb om een foto te maken, nadat ik de taart heb gemaakt! Als ik dat nou nog eens zou kunnen bestellen bij een webshop....

Haha...:) Nou ja, schuldig voelen is natuurlijk nergens voor nodig! Dat heb ik ook wel eens hoor... Gewoon effe snel een kiekje tussendoor. Uiteindelijk gaat het er toch om dat je taart op de foto staat en dat is dan de ene keer gewoon wat beter als de andere keer, toch?

22

Al zou het smaken naar piepschuim..... met zulke foto's zet je overal je tanden in. Ik moet toch echt nog eens komen workshoppen bij je..... T'is zo'n eind weg helaas.... nou ja... dat valt eigenlijk ook wel weer mee.
Maar wat ik dus bedoel: SCHITTERENDE FOTO'S. Daar ben ik zeker zo gevoelig voor, als voor een mooi en smakelijk taartje :-)

Corinne
Sugar & Flour

23

Ik vind de foto ook echt super !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

24

dat ziet er jammie uit......mede door de prachtige foto!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

25

sugar&flour schreef:

Ik moet toch echt nog eens komen workshoppen bij je..... T'is zo'n eind weg helaas.... nou ja... dat valt eigenlijk ook wel weer mee.

Toen ik een workshop bij Simone mocht volgen (ik kwam vanuit Delft), waren er zelfs mensen vanuit Limburg! Echt, het is het meer dan waard. CDtje aan in de auto, wat lekkers te drinken en te eten mee nemen en gewoon gaan! Die reistijd ben je later weer vergeten, maar alles wat je bij Simone leert niet ;)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!