1

Onderwerp: Een PSVshirt voor Kevin

Een collega van mijn wilde graag een voetbalthema taart voor de communie van haar zoontje. Nou dit is hem dus geworden, met dank aan Monique voor de tips.
Ze vonden de taart prachtig en heerlijk en hebben de foto's naar de Foxyclub van PSV gestuurd. De taart is gevuld met 2 lagen aardbeienmousse.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PML3PTF7-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVCLRJKK-D.jpg

Ik merk trouwens wel dat hier in vlaaienland de mensen zulke taarten niet echt kennen, en denken dat het een enorm zoet is. Maar als ze een stukje proeven vinden ze het heerlijk!!!!

Groetjes Carin
CakeSensation

2

Re: Een PSVshirt voor Kevin

hahaha, in vlaaienland.  leuke taart

3

Mooi zeg!

4

monique53 schreef:

hahaha, in vlaaienland.  leuke taart

Eindhoven hoort toch ook bij vlaaienland. of is dat bij jullie in Eindhoven wat minder?
Je kunt hier in de buurt ook echt geen taarten met fondant of marsepein kopen zover ik weet. De bakkers hier in het dorp doen het in iedergeval niet, teveul werk zeggen ze!

Groetjes Carin
CakeSensation

5

Ik moet zeggen dat ik zulke taarten ook niet echt kende, behalve van bruidstaarten dan. Totdat ik hier kwam, nu ben ik verslaafd om ze te maken,.......nog niet om te eten (vlaaien vind ik toch wel erg lekker)

6

Wat gaaf gedaan zeg!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

7

Dat is ook gewoon appels met peren vergelijken. Vlaaien zijn lekker, maar deze taarten zijn mooi en lekker :D. Leuk gedaan hoor.

Groetje,
Toetje

8

Toetje schreef:

Dat is ook gewoon appels met peren vergelijken. Vlaaien zijn lekker, maar deze taarten zijn mooi en lekker :D. Leuk gedaan hoor.

Ja dat ben ik wel met je eens hoor het oog wil ook wat.....haha

Super joh!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

10

o ja en wat is hij groot ik heb gister ene ado denhaag shirt gemaatk
mooi hoor

11

Heel mooi gemaakt!

12

leuk hoor, Ik moet 27 mei toevalig ook een psv t-shirt maken hahahahahha

13

Mooi strak psv shirt!!

14

Super leuk! :thumb:

15

ivankapaesch schreef:

leuk hoor, Ik moet 27 mei toevalig ook een psv t-shirt maken hahahahahha

Ik weet niet hoe groot je hem gaat maken, maar kan je wel vertellen dat het logo een heel gepriegel is. We hebben de verhoudingen een beetje willen aanhouden dus het logo is vrij klein dan.

Groetjes Carin
CakeSensation