1 Laatst bewerkt door Soepkip (05-05-2009 21:27)

Onderwerp: Baby boetseersel

Nou mijn eerste boetseersel EVER! :D
Heb geprobeerd de baby na te maken, poeh... Heeft me wel 2 uur gekost hoor :lol:
Maarre... wat vinden jullie ervan?
Tips zijn welkom!

http://i638.photobucket.com/albums/uu101/aanmehoela/P1010153klein.jpg

http://i638.photobucket.com/albums/uu101/aanmehoela/P1010152klein.jpg

Mutsje is van Fondant maar was een beetje droog vandaar het rafelige.

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Baby boetseersel

Voor een eerste keer zeker knap, ik heb zelf erg veel moeite met de juiste maten. Misschien komt het omdat ik zelf (nog) geen een baby heb gehad en zie ik het verkeerd, maar hij heeft wel erg lekkere dikke dijen :)

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

3

ik vind het lijfje en de benen met slofjes helemaal geweldig. maar het handje lijkt alsof de duim aan de verkeerde kant van het handje is.

Mooi gemaakt! Ik zou alleen denk ik de oogjes ietsie pietsie lager op het gezichtje maken. meer in het midden van het gezichtje zegmaar. Dat oogt baby'iger. (slecht nederlands, maar ik hoop dat je 'm snapt) Echt een heel klein beetje maar hoor. Verder is ie heel goed vind ik. Ik ben er totaal niet goed in, en zoek m'n heil daarom vooral in mallen. TOP

5

Ik vond de handjes echt heel erg moeilijk! Wat een gepriegel zeg :D
Ja op de foto lijkt dat duimpje inderdaad zo! Maar hij zit echt goed :)

Volgens mij zijn de dijen bij baby's altijd wel dik haha. Hoe dikker hoe beter.

Die oogjes ga ik volgende keer inderdaad wat meer in het midden doen! Ik vond al dat er iets mis was aan het gezichtje, te volwassen...

Bedankt voor de tips!!! :thumb:

6

Schattige baby......
Knap geboetseerd.....

7

Knap geboetseerd!!

8

ik vind het knap gemaakt hoor! Ik heb me er nog niet aan te durven wagen

9

Mooi gemaakt en lief hoor die slofjes en mutsje. Alle tips zijn al genoemd, dus ga zo door!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

10

Knap gedaan hoor!

Groetje,
Toetje

11

Hier geen tips maar ik vind hem echt super lief!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

12

Knap gedaan want de meeste "blote" ;) babies op het forum komen volgens mij uit een malletje (wat denk ik ook niet meevalt om mooi te krijgen), dus mijn complimenten ik doe het je denk ik niet na.

13

mooi hoor,en dat voor de 1ste keer!!! Ga zo door!!! Boetseren is echt mijn ding en vind het altijd weer knap als iemand weer zo iets maakt!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

14

Ik vind m heel mooi! Lekkere spekbenen horen er helemaal bij... (En ik ben n ervaringsdeskundige met een baby van 4 mnd in huis.....!)

15

Heel schattig is ie geworden!