Onderwerp: Diddlina take two
Gisteren plaatste ik een taart en daar was wat mis mee, veel reacties erop gekregen en gelukkig ook tips.
Vandaag aan de slag gegaan, roze op de wangen en oren gedaan, neusje voorzien van een wit stipje, ogen ook en ik dacht kom laten we er wat contour op zetten doormiddel van een lijntje langs diddlina.NOOIT MOETEN DOEN.Het zwarte liep helemaal uit. Oorzaak, condense. Daar zat ik , zeven uur'savonds en ik had gezegt dat ik de taart rond 20:00 zou leveren.
Wat nu,Heb hem over gemaakt. Met man lief zijn hulp hebben we alles weer uitgeknipt en gesneden en dat er overheen geplakt als het ware..
Nou we (manlief en ik ) zijn er wel content mee. Alle hulde aan mijn man want zonder zijn hulp had ik het niet gered.
Before
after
Heb de zwarte lijntjes weg gelaten want ik had al van die visioenen dat ze morgen de deksel eraf zouden halen en dat alles door gelopen was.
Laatste vraag: heeft iemand nog een tip hoe ik het minder glimment kan krijgen.
De taarten had ik in de vriezer gezet en ja toen ze er uitkwamen gingen ze ontdooien en dan glimmen ze van de condens.Iemand een tip hoe ik dat kan verkomen??