Onderwerp: Iemand ideeen marokaanse bruidstaart???
Ja de titel zegt het al h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Iemand ideeen marokaanse bruidstaart???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja de titel zegt het al h
ik zag pas een topic ook hierover, Tom Poes had geozhct op google op "henna wedding cakes" echt super gave vette taarten!!!
munt, kaneel, amandelen, saffraan, abrikozen
Jammie, dat wordt een lekkere taart!
Voor de buitenkant is de pooh-kadohke combinatie misschien iets, met goud erbij
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=48928
Ik zou helemaal gaan voor een 1001-nacht sfeertje. Ben daar helemaal weg van!
Hey Nicole,
heb je dubbele topic verwijderd.
Idd een 1001-nacht-taart is toch wel erg leuk. Qua vullingen: zoet, nootjes,...
Dit topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=53293 wordt bedoeld!
Lijkt me wel gaaf hoor!
hi, ik zou geen munt of safraan gebruiken dat word echt in eten gebruikt zoals tajins, maar ik heb vorig jaar de verjaardag van mijn dochter in marokko gegeven en de taart die ik daar bij de bakker besteld had was inderdaag met gemalen amandelen door het beslag en was erg lekker.
ik zou trouwens wel gewone biscuit maken hoor, want op marokkaanse bruiloften bestellen ze de taart ook gewoon bij de banketbakker. ik zag in de gallerie hiernaast een soort van 1001 nacht taart met roze, paars en goud geloof ik.
Ik zag volgens mij op de site van de koekjesfee van de week een geweldige stapeltaart die eindigde in een soort gouden punt, vond het wel beetje lijken op een soort moskee torentje...
ff gezocht:
Bedankt voor jullie meedenken en zoeken maar geloof het of niet ze willen een spierwitte bruidstaart en gewoon vanillevulling( ik had er thans iets met amandel bij gezet)
nou ik geloog het wel, ben zelf marokkaans en heb tot nu toe op alle bruiloften een witte taart gezien icl. mijn eigen taart. en ben naar heel wat bruiloften geweest, maar ik dacht dus dat het bruidspaar zelf om iets marokkaans vroeg. hihi
Ik mag binnenkort voor een Marokkaanse bruiloft de taart verzorgen en ze heeft een cr
nou ik geloog het wel, ben zelf marokkaans en heb tot nu toe op alle bruiloften een witte taart gezien icl. mijn eigen taart. en ben naar heel wat bruiloften geweest, maar ik dacht dus dat het bruidspaar zelf om iets marokkaans vroeg. hihi
Ikzelf ging er vanuit dat ze in de trend wilden gaan en wilde zo voorbereid zijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Iemand ideeen marokaanse bruidstaart???