1

Onderwerp: handmixer: welke?

Mijn huidige handmixer is bezig met zijn laatste levensdagen.
Welke handmixers gebruiken jullie voor botercreme en luchtig biscuit?
Graag jullie ervaringen!

(Ik wil nog niet aan een "Kenny" van 300 euro)

Saskia

2

Re: handmixer: welke?

Ik heb een Braun multimix.
Geen idee of deze nog verkocht worden hoor, want ik heb 'm al jaaaaaaaaaaaaaaren. Er zit een staafmixer en mini-hakmachine bij, die je erop aan kunt sluiten.
Hij is 350 watt en dat is wel prettig, welke mixer je ook koopt, hoog aantal watt is aan te bevelen.
(de "Kenny's" zijn trouwens nu in de aanbieding voor nog geen 120 euro bij de Makro);)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

3

Er is nu een aanbieding bij de Makro voor een Kenny van ongeveer 110 euro.
Ik weet niet waar je woont maar misschien dat iemand je daar aan kan helpen. Indien je in de buurt van Ossendrecht woont kan ik je eventueel eraan helpen.

Ik heb er een van Philips voor 30 euro bij de Blokker. Erg handig maar als het druk is is er een met standaard toch handiger. Als de mijne het begeeft ga ik toch maar voor een luxere.

Groetjes!!

ik heb er in 10maanden al 3 philips handmixers doorheen gejaagd. steeds draaiden de gardes niet meer. heb dat achteraf ook op internet bij recenties gelezen. voor mij geen philips meer.
ik heb nu een braun multiquick van 500 watt. ben daar heel tevreden over. die was trouwens 50 euro

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

ik heb nog een philipshandmixer met standaard, doet het uitstekend, was 45 euro.  ik bak meer en meer, dus ga nu ook een betere kopen (kitchenaid) maar deze blijf i wel op de camping gebruiken en hij doet het uitstekend. gebruik hem ongerveer voor 5 taarten per week en hij blijft het doen!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

7

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik ben eruit. Ik heb een Braun besteld. Dit weekend ga ik hem testen :-)

8

ik heb net een nieuwe braun
http://www.beslist.nl/huishoudelijke_apparatuur/d0000057760/Braun_M_1070.html

ben er helemaal blij mee. De vorige mixers waren ook allemaal braun, maar op een of andere manier moet ik na drie jaar weer een nieuwe...

9

leve de bamix!!!