Onderwerp: Eindelijk mijn mal gebruikt...
...voor de dooptaart van Lynn.
Was voor deze taart sinds lange tijd weer eens totaal inspiratieloos! Niets bijzonders dus, maar vind het geheel toch wel leuk geworden. Gevuld met chocolademousse.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk mijn mal gebruikt...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...voor de dooptaart van Lynn.
Was voor deze taart sinds lange tijd weer eens totaal inspiratieloos! Niets bijzonders dus, maar vind het geheel toch wel leuk geworden. Gevuld met chocolademousse.
Hij/zij is ook heel erg leuk
Heel erg leuk, je hebt het beebje mooi beschilderd!
Wat een supermooi en lief taartje!
Dat babytje heb je mooi gekleurd heel fijntjes. Ik vind personelijk dat de balletjes om de taart wel iets kleiner hadden gemogen. Omdat het om een baby taart gaat, maar het is een mooie taart geworden en strak.
een leif babietje..en mooie taart!!
Oh....dat babietje is mooi zo. Dat ziet er toch wel een stuk levensechter uit dan als het gewoon rechtstreeks uit de mal op de taart wordt gelegd.
Dat babytje heb je mooi gekleurd heel fijntjes. Ik vind personelijk dat de balletjes om de taart wel iets kleiner hadden gemogen. Omdat het om een baby taart gaat, maar het is een mooie taart geworden en strak.
Heeeelemaal mee eens!! Maar gisteravond om 00.30 vond ik het wel welletjes Met grotere balletjes was ik eerder klaar
Mooie taart, mooie kleurencombinatie!
heel mooi! en wat een lieve baby!
Ondanks dat je geen inspiratie had vind ik hem heel leuk geworden hoor
Je babytje is ook mooi uit de mal gekomen!
Schattig zeg!
Wat een lieve taart heb je ervan gemaakt. Superleuk!!
Wat een mooie stapel en d ebaby ligt er zo schattig op,top gedaan.
Dat is een heel lief en mooi taartje
Lief!!!
erg mooi gemaakt hoor en ik vind dat de balletjes verschillende kleurtjes hebben erg leuk
Geweldig taartje! En wat is het babietje mooi beschilderd, net echt!
Wat een schatje, Katja!
Lief babietje in de roos, mooi...En zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind die grote ballen juist extra leuk! Heel vrolijk!
Groetjes, Jozien.
Een hele mooie taart geworden!!
wat een schatje!!
Heel lief met deze kleurtjes en lekker hip zilver erbij! Vind de baby bovenop zo prachtig!! Enne lekker h
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk mijn mal gebruikt...