Onderwerp: borstentaart
Ik wil graag een borstentaart maken maar wat voor een vorm kan ik dan het beste gebruiken (hij moet niet te groot worden)?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » borstentaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een borstentaart maken maar wat voor een vorm kan ik dan het beste gebruiken (hij moet niet te groot worden)?
ik heb 2 borsten gemaakt zonder een stuk van het lichaam er bij en dat waren 2 mini blokker bollen.
En wat voor een blokker bollen zijn dat dan?
Bij de Ikea verkopen ze verschillende (cup)maten rvs bollen. Heb er laatst 20 cm doorsnede en 12 cm doorsnede gekocht.
Oh,
ik heb ook die van Ikea en ik wist het niet dat ik in dat kan bakken ... ik hebruik ze voor sla ... he he he
Groetjes Sanja
hoi,
kijk eens in je kast wellicht heb je stenen soepkommen of bv. van die rijstekommen die kan je ook gebruiken, en als ze naar jou idee niet helemaal de goede vorm hebben gewoon snijden na het bakken en met botercreme de restant goed vormen
succes
monica
Bedankt voor jullie reacties ik zal eens in mijn kasten gaan snuffelen en anders naar Ikea!:)
Ik heb net de site van Ikea doorgespit op zoek naar die RVS schalen maar kan ze niet vinden...
Ik heb ook even moeten zoeken maar ze staan onder glazen, porselein en bestek en dan naar schalen gaan en dan is het de Blanda serie.
Groetjes Kelly
Maar dat is dan toch geen RVS (roest vrij staal) maar glas ????
en er staat alleen maar 12 cm en 36 cm (cup te klein en te groot dus...lijkt het echte leven wel )
Hoi Nicole,
Ik heb ze afgelopen zaterdag in de ikea duiven gezien in wel 6 of 7 verschillende maten. hele mooi kleine ( a-cupje) tot hele grote( minimaal f of g cup)
Dus op naar de ikea!!!!
Ik heb ze niet meegenomen omdat ik dacht ze toch niet nodig te hebben.
groetjes Antoinette
Haha...geloof dat ik zeeeeer binnenkort naar de IKEA moet
Is het nu van glas of RVS waar ik naar zoeken moet ??
Antoinette????? Hoe kun je dat nu niet meenemen..... De volgende keer ga je dan speciaal en dan zul je zien dat het er niet meer is.
De Ikea Blanda serie is er in zowel glas als rvs. Er zijn 4 maten a 12,95 - 7,95 - 4,95 en de allerkleinste zijn 4 voor 3,50 (RVS of 2,50 glas). Die kleintjes daar kan je net je theezakje in neerleggen,zo klein zijn ze.
De Ikea Blanda serie is er in zowel glas als rvs. Er zijn 4 maten a 12,95 - 7,95 - 4,95 en de allerkleinste zijn 4 voor 3,50 (RVS of 2,50 glas). Die kleintjes daar kan je net je theezakje in neerleggen,zo klein zijn ze.
Dankjewel..ik ga snel kijken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » borstentaart