1

Onderwerp: Wat een geklieder...

...royal icing maken en proberen enigzins mooi op koekjes te krijgen, haha, ik heb ze maar 'nonchalant' in n blik gelegd, dan ziet het er nog artistiek uit. Maar het was heerlijk zo te freubelen, ik ga gewoon lekker veel oefenen! Hier zijn ze dan:

http://i43.tinypic.com/e0gbb8.jpg

De royal icing was met eiwit, poedersuiker en citroensap, maar t smaakte niet zo lekker, heeft er iemand n tip dat t ook nog lekker is?

Koekjes zijn recept van Peggy Porschen

Groetjes

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

2

Re: Wat een geklieder...

WoW, ziet er schattig uit! waar haal je de tijd vandaan???

3

Pimmetje schreef:

WoW, ziet er schattig uit! waar haal je de tijd vandaan???

voor taart is er altijd tijd

4

Ik doe er wat (veel) vanillearoma in, gemengd met water. De smaak wordt echt heerlijk.

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

5

Leuk gedaan hoor!

6

Ziet er gezellig uit zo bij elkaar!

Ik heb me er nog steeds niet aan gewaagd, koekjes versieren, dus geen tips vanaf hier!

7

CarolienN schreef:

Ik doe er wat (veel) vanillearoma in, gemengd met water. De smaak wordt echt heerlijk.

dankjewel voor de tip! :-) bedoel je met vanillearoma, vloeibare vanille uit n flesje?

8

CarolienN schreef:

Dat doe ik ook! :9 :9 :9 :) ( Ik doe trouwens niet heel erg veel, dan vind ik er toch een naar bijsmaakje aan komen. Ik doe ongeveer 5 tot 10 ml vanille essence op 500 gram peodersuiker.
Een likeurtje erdoor schijnt ook goed te gaan maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Met RI moet je gewoon heel veel oefenen, heb ik ook gemerkt :Y Het voordeel is dat het hoe dan ook erg lekker wordt, toch? :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Ziet er erg lekker uit! Hoe lang is dat blik vol gebleven?

Groetjes v. Annette.

10

Adrienne schreef:
CarolienN schreef:

Dat doe ik ook! :9 :9 :9 :) ( Ik doe trouwens niet heel erg veel, dan vind ik er toch een naar bijsmaakje aan komen. Ik doe ongeveer 5 tot 10 ml vanille essence op 500 gram peodersuiker.
Een likeurtje erdoor schijnt ook goed te gaan maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

mmm, lekker!

Met RI moet je gewoon heel veel oefenen, heb ik ook gemerkt :Y Het voordeel is dat het hoe dan ook erg lekker wordt, toch? :D

ja, het lijkt zo simpel in PP, maar het was zeker lekker, ik gewoon weer oefenen, en bedankt voor je tips! super!

en het blik is leeg...mijn dochtertje (4) vroeg vannochtend: Heb jij vannacht alle koekjes opgegeten? :o euh...ja! :)