1

Onderwerp: Hoe lang aardbeien in taart???

Ik moet een taart maken, en die mensen willen aardbeien in de taart. Nu ga ik de taart vandaag maken, en morgen wordt -ie opgehaald, maar ik denk dat hij dus pas vrijdag wordt gegeten.
Nu bedenk ik me ineens dat dat wel lang is voor aardbeien... Ik heb ook nog diepvries aardbeien (doosje van de AH), is dat beter? Of moet ik maar helemaal zeggen dat het niet kan?

Mijn website: Presentaart

2

Re: Hoe lang aardbeien in taart???

Toevallig lees ik net deze: http://games.voedingscentrum.nl/gruitwijzer/ en op basis daarvan zou ik het niet doen. Of diepvriesaardbeien wel kunnen weet ik eigenlijk niet :think:

Echt helpen doe ik je zo niet he? :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ja sjips :(
Misschien als ik morgenochtend h

4

ik heb verse aarbeien in een taart gedaan zo een 2-3 weken geleden.  En ook 1 overnachting in de koelkast ging niet echt lekker.  ik heb ze gewassen goed gedroogd en dan in plakjes gesneden.. maar de beneden laag van mij taart was helemaal zach en je kon zien dat et was aan et inzakken. de smaak van de aarbeien was ook niet echt wat ze waren droog.  mij taart had een zwembandje hahahahaha.  En wat ik zo raar vind is de eene taart in my avatar had ook aarbeien erin en de was prima te eten maar de heb ik gevuld en alles etzelfde dag wij hebben em gegeten.

5

Ok