26

Re: mini cupcake bakken!!! Kan heel snel en heel goedkoop ook!!!

Prima....denk dat de gemiddelde bakker erg blij zou zijn als ze geen mixen meer mogen gebruiken....NOT!!! Ze gebruiken overal grote zakken mix voor! Dus om te zeggen dat het na het gebruiken van een mix, in wat voor een vorm dan ook, niet ok is voor de verkoop....ik ga em gebruiken hoor... :x Als jij lekker als wilt gaan maken van "scratch" ga je gang, maar dat is voor iemand die veel bakt niet te doen!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

alsof een pannenkoekenhuis met melk eieren en bloem in de weer gaat... :rolleyes:

Ik zing mijn eigen wijsje!

28

de mix die je in de bakkerij gebruikt is alsnog bewerkelijker dan de kant en klare met water....

29

Of het nou bewerkelijker is of niet, snap wel wat je bedoeld, maar ja... je kan zoveel dingen zelf maken... wil echt niet zeggen dat het beter is !!
En dat iedereen kan bakken met home-made...ja idd... ik kan ook zelf brood bakken, maar haal het liever bij de bakker of de super  :Y gewoon omdat het makkelijk is en gemak dient de mens  :Y

30

het is ook net wat je lekker vind.. Ik vind zelf de kant en klare mixen (waar dus echt alleen water bij moet) echt niet lekker!  :nooo

Ik gebruik wel van koopmans de mixen, maar daar voeg je nog boter en eieren etc. aan toe.