1

Onderwerp: Botercreme webshop

Vandaag heb ik de mix voor botercreme van de webshop binnen gekregen.
Kan ik deze voor zowel vulling als afwerking (onder marsepein) gebruiken? Misschien een beetje vreemde vraag, maar omdat ik zag dat er ook wat water toegevoegd moet worden begon ik te twijfelen of het ook wel echt voor afwerking geschikt is... Wie kan me helpen?

2

Re: Botercreme webshop

Ik heb hem ook voor de afwerking gebruikt en dat ging prima.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

Ik heb hem een paar keer voor afwerking gebruikt, maar sinds een barbietaart begon te smelten werk ik voor de buitenkant alleen nog maar met compacte botercreme (zie recepten in het rechterblok); dit is zonder water.....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

De botercreme uit de webshop kan absoluut hoor voor het afsmeren van je taart. Wij gebruiken eigenlijk nooit anders en eigenlijk ook nooit last van smeltende taarten (op een incidentje na, maar dat kwam niet door de botercreme volgens mij). Ik doe er altijd ietsje minder water in dan op de verpakking staat maar ook met de hoeveelheid die er op vermeld staat gaat het prima !!!! Dus gewoon gebruiken !!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

5

Bedankt allemaal! Ik ga vanavond meteen aan de slag!