1

Onderwerp: botercreme

Ik heb de botercreme in de koelkast bewaard maar als ik het er nu uithaal lijkt het bijna weer op een pakjke boter moet ik dat nog een tijdje buiten de koelkast laten staan of opnieuw even mixen.

Hellluuup

dit is echt niet tussen mijn taart te smeren

2

Re: botercreme

ik zou het even op kamertemperatuur laten komen daarna nog een keer goed doorroeren. Niet in de magnetron zetten om het sneller te laten gaan. dan kun je opnieuw beginnen. meestal bewaar ik botercreme niet in de koelkast. (om bovenstaande reden.)

3

Had ik gisteren ook, gewoon uurtje of liefst nog wat langer buiten de KK neerzetten.
Mijn ervaring gisteren was, dat je anders je biscuit kapot trekt (heb nu eenmaal weinig geduld), hihihi.

Groetjes Margreet

4

uit de koelkast op kamertemp laten komen en daarna nog even goed doormixen, word die weer helemaal goed!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

ik kneed het nog wel eens met mijn (gewassen)handen of handschoentje door, dan komt het snel op temperatuur. Dit doe ik ook met het mengen van de roomboter met de poedersuiker waar je later de taart mee besmeerd. Geen gestuif van de poedersuiker en gelijk mooi smeerbaar