Re: Liefde = chocolade en vers zomerfruit!
Wat een mooie!!! Dat to-do lijstje wordt maar niet korter
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Liefde = chocolade en vers zomerfruit!
Wat een mooie!!! Dat to-do lijstje wordt maar niet korter
Echt een supermooie bruidstaart
Vraag me eigen af hoe je die witte chocolade plankjes zo heb gekregen.
Bij mijn eerder genoemde kleine chocoladeplankjestaart heb ik beschreven hoe ik dat deed!
Omdat er laatst een topic was over een mislukte witte chocoladerand heb ik de callets van Callebaut gebruikt (ipv een goedkope reep) en een digitale thermometer aangeschaft om goed te kunnen tempereren. Maar zelfs toen ik 2x precies hetzelfde deed (dacht ik ) lukte de eerste lading beter dan de tweede. Niets zo veranderlijk als chocolade . In totaal heb ik trouwens 900 gram chocolade versmolten, maar (heel vervelend ) er waren natuurlijk ook een heleboel reststukjes
De plankjes zitten gewoon tegen de botercreme aangedrukt, maar een eventuele volgende keer doe ik denk ik ganache aan de zijkant (ik ga niet de hele taart overgieten, dat wordt een gekledder ) voor iets meer 'kleefkracht'
Ohhhhh...deze vind ik ook al zoooooo mooi...wauw
Dit ziet er heerlijk en prachtig uit Yvonne!!
Wauw, wat een indrukwekkende taart. Heerlijk !!! En mooi! Mooi ook met de rozen er bovenuit.
Erg mooi gedaan hoor.
Wat een P R A C H T I G E taart!
Hij is prachtig!
Lijkt me heerlijk ook
Mooi en lekker!
Ja, heel mooi!! Ik vind dat soort taarten ook altijd heel gaaf en ook lekker eruit zien!
Das echt wel liefde. Ut straalt dr van af. Met liefde gemaakt en met liefde opgegeten
Ziet dr overheerlijkst uit!
Ohhhhhhhhhhh schitterend hij staat bij mij ook nog op mijn to-do lijstje.....zo mooi!!!!!!
geweldig
Prachtig, het is een plaatje!
Pr
Wat een mooie (en lekkere ) taart en die plankjes vind ik zo super leuk
Erg mooi zeg! Ziet er ook erg smakelijk uit
Hier krijg ik honger van zeg!!!
Hij ziet er echt onwijs lekker uit. Mooi gemaakt hoor.
Wow wat gaaf zeg!!!
Lijkt me ook leuk om te maken!
Natacha en Wendy schreef:Vraag me eigen af hoe je die witte chocolade plankjes zo heb gekregen.
Bij mijn eerder genoemde kleine chocoladeplankjestaart heb ik beschreven hoe ik dat deed!
Omdat er laatst een topic was over een mislukte witte chocoladerand heb ik de callets van Callebaut gebruikt (ipv een goedkope reep) en een digitale thermometer aangeschaft om goed te kunnen tempereren. Maar zelfs toen ik 2x precies hetzelfde deed (dacht ik ) lukte de eerste lading beter dan de tweede. Niets zo veranderlijk als chocolade . In totaal heb ik trouwens 900 gram chocolade versmolten, maar (heel vervelend ) er waren natuurlijk ook een heleboel reststukjes
De plankjes zitten gewoon tegen de botercreme aangedrukt, maar een eventuele volgende keer doe ik denk ik ganache aan de zijkant (ik ga niet de hele taart overgieten, dat wordt een gekledder ) voor iets meer 'kleefkracht'
Heel mooie taart, echt mijn smaak (uiterlijk en echte smaak).
Ik dacht dat die choc pellets van callebaut al getempereerd waren? Dat je je dus om de temperatuur geen zorgen moet maken?
Heeel mooi gedaan.
Heerlijk en het ziet er ook prachtig uit!!
Prachtig!
Ik ben diep onder de indruk. Ik maak een diepe buiging. Wat geweldig mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Liefde = chocolade en vers zomerfruit!