1

Onderwerp: koeien plaatje of trekker

Ik heb een opdrachtje voor een vriendin, haar schoonvader is koeienboer en voor zn verjaardag wil ze een taartje cadeau geven.
Nu had ik een koeien paar geboetseerd, maar het moet nu een klein taartje worden met koe(ien). Het paartje dat ik heb gemaakt is als basis wit en dan met wat zwarte vlekken, nu zij ze dat een koe zwart is met witte vlekken.

Dus wordt het een platte koe, want ik heb geen zwart fondant en met marsepein zie ik het koetje in gaan storten.

Maar nu dus het volgend, een leuk plaatje van een koe of andere inspiratie bronnen. Heb al gegoogled maar een foto van een koe lijkt me erg lastig puzzelen.

het mocht ook een trekker worden maar dan wel weer in de juiste kleur groen anders is de trekker niet echt, maar ja hoe weet ik of het de juiste kleur groen is.

wie heeft ideeen (hmm koeien print taart met trekker plaatje?)

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

Re: koeien plaatje of trekker

Hoi,

Als je een platte koe nodig hebt, kun je daar ook zo'n kleivormpje voor gebruiken.
Je weet wel van Playdoo.
Of wat vind je van dit plaatje:
http://www.kleurigemolens.nl/dbimg/shop … 221706.jpg

3

hoi,

ik heb wel eens in de speelgoed winkel gekeken maar hier hebben ze eigenlijk weinig bijzonders van playdoo envnl klei en uitsteekers.

dat plaatje is ook wel grappig, maar de vraag is om een zo goed mogelijk te laten lijken plaatje te maken.

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

Ik zou het op iets komisch houden, dan hoeft het ook allemaal niet zo precies te lijken.
Bijvoorbeeld zoiets:
http://www.jcdekoe.nl/images/koe3.jpg

If live gives you lemons, make lemonade!

5

als je bij google op afbeeldingen zoekt en dan kleurplaat koe intypt, krijg je heel erg veel leuke plaatjes, van gewone koeien maar ook wat grappige. succes ermee

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.