Onderwerp: Sweet 16 taart voor mijn dochter
Hallo, Mijn dochter houd zelf niet van taart maar is wel altijd in voor wat geks. Dus wilde ik graag een over de top "sweet 16" taart maken voor haar.
Dit is het resultaat:
.
Ik heb haar smaak en haar leven een beetje proberen te verwerken. De bovenste laag is half vanille half chocolade bisquit gevuld met botercreme en stukje chocolade, overgoten met blauwe ganache en versierd met marsefont. deze laag staat voor wie ze nu is vrolijk, gek en druk.
De middelste laag is een paastaart. Ze is namelijk op 2e paasdag geboren en was van het jaar op 1e paasdag jarig. deze is van chocolade bisquit gevuld met banketbakkersroom en manderijnen partjes en bedekt met marsefont. De onderste laag is de toekomst. Vrolijk maar wel wat rustiger. Voor de gasten die niet zo van chocolade houden heb ik deze gebakken van vanille biscuit en gevuld met banketbakkersroom en aarbeien jam en bedekt en versierd met marsefont.
ik ben inmiddels ook een eigen site aan het maken met allerlei creatieve artikelen die ik maak. Neem eens een kijkje op www.xs4all.nl/~theplomp
bak en smul met maten
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl