1

Onderwerp: reliefmat

Hebben jullie ideen voor een alternatief van de reliefmat? Ik vind ze namelijk erg prijzig om aan te schaffen

groetjes saskia

Re: reliefmat

op de markt een halve meter 'kant' zeil halen; alle varianten die je kan vinden, werkt perfect en kost bijna niks :D

3

verliefdmeiske schreef:

op de markt een halve meter 'kant' zeil halen; alle varianten die je kan vinden, werkt perfect en kost bijna niks :D

Even een vraagje? Wat is 'kant' zeil, is dat van plastic? Ik kan me er even geen voorstelling van maken. Zou het graag weten. Alvast bedankt!

diddl love schreef:

Even een vraagje? Wat is 'kant' zeil, is dat van plastic? Ik kan me er even geen voorstelling van maken. Zou het graag weten. Alvast bedankt!

Het is net zoiets als grootmoeders kanten kleedjes, of van die dingen die je vroeger knipte van vouwblaadjes (tafelkleedjes :+) maar dan van plastic. Zal later op de dag nog wel een foto toevoegen, lig nu nog even lekker in bed wakker te worden :).

5

verliefdmeiske schreef:
diddl love schreef:

Het is net zoiets als grootmoeders kanten kleedjes, of van die dingen die je vroeger knipte van vouwblaadjes (tafelkleedjes :+) maar dan van plastic. Zal later op de dag nog wel een foto toevoegen, lig nu nog even lekker in bed wakker te worden :).

O als je een foto wilt maken, heel graag! Het lijkt me namelijk wel wat, dan heb je lekker veel motieven voor weinig! ;)

Enne alvast heel erg bedankt voor de moeite! :Y

6

Ik ben ook heel benieuwd!

'zeiltje'

http://i39.tinypic.com/vcxuf9.jpg

eigenlijk is het gewoon een kwestie van op de markt kijken, alles waar je de structuur van voelt (met je vingers) kan je ook gebruiken voor je marsepein/fondant

met bovenstaande krijg je onderstaand resultaat http://i44.tinypic.com/1178xsp.jpg

8

Ok

9

Ik ga zeker ook kijken!

10

wat een goede tip!!!

groeten, Bianca
TAART in huis