1

Onderwerp: sugergun

vandaag mijn sugergun binnen gekregen :D en nou zit ik te kijken naar die schijfjes en inmiddels weet ik ook wel hoe ik gras en rondjes moet krijgen maar ik vraag me echt af met welke ik bijv bakstenen en vlechtmandjes van kan maken.......kan iemand mij misschien uit de stress helpen door te vertellen wat waarvoor is ???

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: sugergun

ik weet er niet van dat iemand er bakstenen van maakt of vlecht mandjes..........
je zou een sliert kunnen knijpen met de disc met het platte streepje erin en hier iets van maken. Verder is het net hoe het uitkomt wat je waarvoor gebruikt.
De meeste die er bij mij inzitten zijn het gras en het fijne ronde sliertje

3

ik ook niet....:lol:
Je hebt wel matjes om stenen/vlechtmatjes te maken......Die kun je hier bij de webshop kopen....groene matjes zijn dat.....;)

4

amina84 schreef:

vandaag mijn sugergun binnen gekregen :D en nou zit ik te kijken naar die schijfjes en inmiddels weet ik ook wel hoe ik gras en rondjes moet krijgen maar ik vraag me echt af met welke ik bijv bakstenen en vlechtmandjes van kan maken.......kan iemand mij misschien uit de stress helpen door te vertellen wat waarvoor is ???

Bakstenen en vlechtmatjes maak je ( volgens mij) met de texturematjes.

5

Er zit een schijfje bij wat vierkante slierten eruit perst.
Als je die snijd heb je baksteentjes.
Ik heb ze ook nog niet allemaal uit geprobeert.