Onderwerp: Ontdooien, hoe lang duurt dat ongeveer?
Komend weekend is mijn dochter jarig
http://belliestaartjes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ontdooien, hoe lang duurt dat ongeveer?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Komend weekend is mijn dochter jarig
Ik zou ze zaterdagavond uit de vriezer halen, en langzaam ontdooien, tja garage?? ik weet het niet hoor, het word zaterdag toch wel warm buiten dus ik zou het risico niet nemen tenzij het 7 graden is in je garage!
Inderdaad op zaterdagavond uit de vriezer, en dan toch kijken of hij in de koelkast past? Maar de garage is denk ik niet 7 graden?
ik had van de week een workshop en die vrouw zei dat ik het het beste 24 uur van tevoren uit de vriezer kan halen en koel zetten. maar hier lees ik dat het veel korter kan. als ik hem vrijdag avond uit de vriezer haal is mijn taart zaterdagochtend om 11.00 goed ontdoooid. dat scheelt mij wel een hoop. dan is er minder ruimte voor mijn zoontje om hem om te gooien hihi.
Ik had hier ook al her en der gelezen dat je hem er 24 uur van tevoren uit moest halen, vandaar mijn vraag eigenlijk.
Voor de veiligheid ga ik hem toch maar in de koelkast zetten (mijn garage ligt aan de noordkant, nooit zon, schuin dak, 's avonds en 's nachts is het er momenteel kouder dan 7 graden). Ik heb nog wat ruimte over in mijn schema om hem eventueel opnieuw te bekleden . Fingers crossed...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ontdooien, hoe lang duurt dat ongeveer?