Onderwerp: cc's bij wozel en piptaart...
De taart staat bij de stapeltaarten... hier dus mijn cc's... Had me wel verkeken op de hoeveelheid werk.
En dat 36 keer..................
patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's bij wozel en piptaart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De taart staat bij de stapeltaarten... hier dus mijn cc's... Had me wel verkeken op de hoeveelheid werk.
En dat 36 keer..................
Mooi zeg!! Wat een werk ook al die cc's.
Zo zeg, wat een werk, maar wat zijn ze leuk!
ooooooooh wat lief . woezel en pip doet het altijd goed he!!:P
Maar geloof best dat het een werk moet zijn geweest !! maar het is het waard geweest hoor:D
oh wauw ! die zijn echt super ! ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je die woezel en pip hebt gemaakt ... heeft iemand een uitleg hoe 'puzzelen' werkt ...
Groetjes Marsha
Wat een werk!!!
Erg leuk!!!
oh wauw ! die zijn echt super ! ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je die woezel en pip hebt gemaakt ... heeft iemand een uitleg hoe 'puzzelen' werkt ...
Groetjes Marsha
Op de site www.felicitaartjes.nl staat bij de how-to's een duidelijke werkbeschrijving, van puzzelplaatjes. Het hondenhok van de taart is gevuld met gewone cake...
Ik ben er zo ook uitgekomen maar van het weekend mag ik gelukkig op workshop bij mamandy voor de fijne kneepjes zeg maar....
ohhh wat een schatjes!
Knap werk, al die kleine puzzelplaatjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's bij wozel en piptaart...