Onderwerp: tinkerbell familie
Nou ik heb 10 mini's en 1 grote tink gemaakt haha. Vind ze wel erg grappig zo bij elkaar.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tinkerbell familie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou ik heb 10 mini's en 1 grote tink gemaakt haha. Vind ze wel erg grappig zo bij elkaar.
Ik ook!! Echt geinig!
Ik vind dit zoooooooooooo knap. Erg leuk!!!
Ben zo benieuwd naar het eindgeheel!
Errug leuk zeg!
Oooohhh, die grote is ook mooi! Wat ga je er nu mee doen, ben ik toch wel heel benieuwd naar....
Oh, ik vond die kleintje al zo knap, dat ge-millimeter,maar die grote is echt supergeslaagd!
Echt superleuk! wat een gepriegel zeg! Heel knap!
Wat zijn ze zooooooooo mooi maar zijn ze nu van marsepein en tylose of iets anders????
Wat leuk! En wat zijn die kleintjes schattig zeg!
haha bedankt allemaal voor de leuke reakties!
ze zijn van marsepein. De grote voor op de taart en de kleintjes voor op cc's. Helaas kan ik geen foto maken van het geheel alles bij elkaar. Want de cc zijn voor woensdag en de taart voor zondag.... Maar ik ben er zelf ook erg mee in mijn nopjes!!!
Wat een leuke family!! Jammer dat we het geheel niet kunnen bekijken, maar we zijn erg benieuwd naar de cc's en later de taart .
Ohhhhhhhhhhhhhh geweldig...........knap zeg.........
Erg leuk! Heb hier ook een Tink-fan rondrennen. Heel erg leuk gedaan! Ben ook benieuwd naar de ccs...
geweldig deze familie,ik ben fan van tinkerbel.
Heel mooi gemaakt,zij lijkt sprekende op de echte!!!!
Kijk Wendy, zo hoort het nou
Ik vind ze echt heel leuk geworden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » tinkerbell familie