1

Onderwerp: Mn eerste ijsjes cupcakes

http://i638.photobucket.com/albums/uu101/aanmehoela/cupcakesijsje001klein.jpg

Vond ze wel redelijk.

De toef moet ik nog veel op oefenen, maar ze smaakte niet minder :D

Mn slagroomzak van Blokker begaf het wel meteen :( Hebben jullie nog tips voor een goede? De opzetmond voor de toef vond ik bij deze ook te klein nog, dus het liefste 1 met heeeeel veel extra mondjes ofzo.

Alvast bedankt!

2

Re: Mn eerste ijsjes cupcakes

ziet er leuk uit    net echt
groetjes gea

pluk de dag

3

Geweldig leuk, jij hebt ze tenminste gelijk leuk aangekleed in tegenstelling tot mijzelf ;). Wat heb jij gebruikt voor de toef? botercreme ?

Groetjes, Conny

4

cbuckens schreef:

Geweldig leuk, jij hebt ze tenminste gelijk leuk aangekleed in tegenstelling tot mijzelf ;). Wat heb jij gebruikt voor de toef? botercreme ?

Ik heb echte verse slagroom gebruikt met klop fix tegen het inzakken :)

5

heel leuk

6

o zo vrolijk leuk hoor

7

Heel vrolijk! :Y

8

Leuk gedaan, lekkers zomers!

Ja, die Blokker spuitzak, daar heb je niet veel aan :( Op mijn verlanglijstje staat (onder andere :D en die lijst wordt wekelijks langer......) de beginnerset van Wilton met bijbehorende spuitmondjes. Misschien ook iets voor jou?

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

9

jodess schreef:

Leuk gedaan, lekkers zomers!

Ja, die Blokker spuitzak, daar heb je niet veel aan :( Op mijn verlanglijstje staat (onder andere :D en die lijst wordt wekelijks langer......) de beginnerset van Wilton met bijbehorende spuitmondjes. Misschien ook iets voor jou?

Die heb ik gezocht maar kan ik nergens vinden? Weet jij waar ze hem verkopen? Kan hem in de webshop ook niet vinden..

10

Hier kun je het setje vinden. Leuk gedaan trouwens, die "ijsjes", misschien is botercreme ook een leuk alternatief voor slagroom.

Groetje,
Toetje

11

Toetje schreef:

Hier kun je het setje vinden. Leuk gedaan trouwens, die "ijsjes", misschien is botercreme ook een leuk alternatief voor slagroom.

Dank je wel voor de link, maar helaas doet ie het niet :(

12

Die spuitzak heb ik na een keer botercreme spuiten ook in de prullenbak kunnen gooien maar botercreme is natuurlijk en stuk dikker dan slagroom.

Schande eigenlijk, Gewoon teruggaan hoor.

Groetjes Marlies