Onderwerp: Soezie bescuitmix van Welkoop
Hoi meiden en een enkele man misschien!
Wat vinden jullie van de Soeziemix van Welkoop?? Smaakt/werkt het ong. hetzelfde? en wie werken er allemaal mee??
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Soezie bescuitmix van Welkoop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi meiden en een enkele man misschien!
Wat vinden jullie van de Soeziemix van Welkoop?? Smaakt/werkt het ong. hetzelfde? en wie werken er allemaal mee??
groetjes
Ik denk dat je het beste even de zoekfunctie kan gebruiken, want het is al best vaak over deze mix gegaan.
En volgens mij had je ook moeten plaatsen in bakken en vullen, maar dat weet ik niet zeker...
oke dank je wel !! Ik zet wel vaker verkeerd neer idd...:( snap nog niet helemaal hoe het in elkaar zit;)
oke dank je wel !! Ik zet wel vaker verkeerd neer idd...:( snap nog niet helemaal hoe het in elkaar zit;)
Je gaat gewoon naar Index van dit forum, dan zie je alle rubrieken. En dan kijk je waar jouw vraag onder valt. Bijvoorbeeld onder bakken en vullen (en staat er ook onder uitgelegd), of over bekleden. Als je een taart wilt laten zien of taarten bekijken ga je naar de taarten parade of de stapeltaarten parade, net wat voor taarten je wilt plaatsen/zien.
Dan klik je op die rubriek en dan plaats je daar je bericht. Het lukt je wel gewoon om te plaatsen dus je moet gewoon even wat beter kijken wat de rubriek inhoudt en of je vraag daarbij past. Dan gaat het vast lukken!
oke dank je wel!
Nou ik gebruik die mix altijd en hij is....................HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!
Alleen neem ik wel iets meer dan wat op de verpakking staat anders wordt hij niet lekker hoog ahha.
De BBR van Soezie is ook erg lekker!!
De BBR van Soezie is ook erg lekker!!
Die vind ik dus echt t
Helemaal met Mascha eens
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Helemaal met Mascha eens
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Je bent het wel eens met me vandaag
Oke, ik ga eens naar de Welkoop binnenkort en probeer het gewoon even uit.
Ik gebruik soms Soezie en soms Funcakes. Als ik wat moet bestellen, bestel ik de funcakes mee. Anders haal ik Soezie. Ik proef het verschil niet en ik merk het ook niet (ja, even goed opletten welke je hebt want van de een gebruik je meer dan van de ander).
Qua prijs heft het meer/minder gebruik elkaar weer op. Dus per taart zijn de kosten ongeveer hetzelfde. Het verschil zit hem voor mij dus in de verzendkosten. Ik ga niet speciaal bestellen voor de mix en ik heb ook geen ruimte in huis voor vele kilo's.
ik gebruik de mix ook en ik vind um super om mee te bakken
groetjes gea
voor mij hetzelfde als Ottolien, als ik bestel dan bestel ik de funcakesmix mee (5kg tegenwoordig) en indien niet gebruik ik Soezie (of Hanos merk). Vind ze beiden lekker en fijn werken.
Wel even opletten op het verschil in verhoudingen! Ik heb voor beiden een matenschema gemaakt (mail maar mocht je die willen hebben) voor zo'n beetje elk bakblik dat ik in huis heb, daarbij wel de maten ietsjes omgegooid. Als er op de verpakking staat bijv 26 cm dan gebruik ik dan voor een 24 cm vorm
verliefdmeiske, je hebt mail;)
Ik gebruik altijd de mix van Soezie!!!Heerlijk hoor!!!
Ik heb je ook gemaild, verliefdmeiske...
Tip: Ik koop hem hier in Sliedrecht bij een electronica zaak, die zakjes staan naast de broodmachines. heb er minder als 5 euro voor betaald!
Bij de boerenbond was ik rond de 8 euro kwijt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Soezie bescuitmix van Welkoop