Onderwerp: mijn 1e puzzelplaatje Minnie Mouse
Voor het eerst gepuzzeld en ik moet zeggen ik vind haar leuk geworden.
Tips / opmerkingen / aanmerkingen zijn welkom.
Zie verder op het eindresultaat !
http://suusveen.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e puzzelplaatje Minnie Mouse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst gepuzzeld en ik moet zeggen ik vind haar leuk geworden.
Tips / opmerkingen / aanmerkingen zijn welkom.
Zie verder op het eindresultaat !
inderdaad een schatje ja
mooi gelukt,mischieen kun je nog wimpers maken met een sugargun of als je niet heb dan heel dunne sliertjes van zwart marsepeijn/fondant.Als het lukt dan komt de ogen nnog sprekender uit.
groetjes,en ik vond haar zo ook wel mooi hoor.
mooi gelukt,mischieen kun je nog wimpers maken met een sugargun of als je niet heb dan heel dunne sliertjes van zwart marsepeijn/fondant.Als het lukt dan komt de ogen nnog sprekender uit.
groetjes,en ik vond haar zo ook wel mooi hoor.
Ik dacht zelf aan icing en die zwart kleuren en spuiten maar ben zo bang dat ik het plaatje verpest.
Ik ga het proberen en dan zal ik het eindresultaat als de taart af is plaatsen bij de afd. taarten.
Dank voor je tip.
Ziet er goed uit
Knap gepuzzeld....:)
Ik heb Minnie bewerkt, ik heb de tip opgevolgd om de ogen wat sprekender te maken en het is GELUKT.
Zie hier het resultaat:
Ben erg tevreden al zeg ik het zelf!!
ziet er super leuk uit de zwarte wimpers enz maakt het plaatje helemaal compleet
groetjes gea
Je eerste puzzelplaatje? Mooi gedaan!
Om heel eerlijk te zijn vond ik hem zoals hij eerst was wel mooier. Ik had alleen de wimpertjes nog zwart gemaakt en voor de rest zo gehouden als hij was.
1e puzzel? nou dat zie je niet hoor! Heel erg gaaf!
Hoi
heel goed gelukt!!!!met deze mooi wimpers en de rest met zwarte lijnen gemaakt is helemaal duidelijker geworden.SUPER!!!!!
Groetjes
eh.....ja welke vind ik nou mooier ervoor of erna nou ik kies voor de midden weg erg mooi gepuzzeld het is sprekend minie er goed hoor
mijn naam is Minnie en IK vind deze zoooooooooooo mooi! Goed gedaan.
Hij is prachtig! Mijn eerste puzzelplaatje zag er dus absoluut niet zo uit
(maar veel lelijker dan he )
heel gaaf!
Heel mooi gedaan, echt precies Minnie en met die toegevoegde zwarte lijntjes is het idd heel sprekend.
Knap dat je dat aandurfde, blijft toch altijd spannend, maar het was het waard!
Heel mooi geworden!
Ik vind haar ook heel leuk geworden, super!
Super joh goed gelukt ik mag er van de week ook nog eentje maken van Minni Mouse!!!
Wauw zeg, echt supergoed gepuzzeld! Grappig ook dat je meteen aan de slag ben gegaan met de tips, goed hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e puzzelplaatje Minnie Mouse