26

Re: Hopping high rise, en toen.....

meid wat een werk en wat een elende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik doe het je niet na; hoezo tips.. ben je mal...... gewoon doorgaan maar dan met taarten die gewoon blijven staan. Ik voel gewoon met je mee... Je hebt werkelijk een knap staaltje werk verricht!
Lieve bakgroetjes Douwina

27

Mijn h

"Begin de dag met een dansje..."

28 Laatst bewerkt door MirandaI. (16-04-2009 21:13)

Teleurstel?!!?????? Ben je gek, joh! hij is fantastisch!!!! Echt een supergave taart! Wat een werk moet je daaraan gehad hebben, zeg... Supergoed gedaan :thumb:

Groetjes, Miranda

29

super!!

30

***bloos***

@Dot, jouw taart was gewoon weer ontzettend strak en daar blijf ik nog steeds jaloers op. (voor iedereen, Dot is mijn grote zus en we hadden alletwee een taart gemaakt voor moeders verjaardag)

@FRSonja, ik heb volgens een tip van Mascha (dacht ik) het kale kapsel doorgestoken met een PVC-pijp, vervolgens bekleed en een gaatje in het fondant gemaakt. Toen de pvc-pijp geplaatst en de onderkant vast opgespoten (voor begin-stevigheid, zeg maar)

Vervolgens heb ik van karton (volgende keer alleen wat steviger) wat tak-achtigs geknipt. Dat heb ik omwikkeld met plastic, tegen het nat worden. Die heb ik aan de onderkant opgespoten en licht laten drogen. Die toen op de pijp geplaatst en de rest opgespoten en opgevuld met blaadje.

Ging eigenlijk best makkelijk *)

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

31

Wat een kunstwerk zeg! Die is echt heel erg gaaf!!!!

Groetjes Helma

32

Dit is niet normaal! Wat een enorm GAAF kunstwerk!! TOP!

Groetjes Ilse

33

Wat knap gemaakt!!! Ik vind het echt een super taart!!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

34

hij is super!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

35

Ik vind em supergaaf!!! Echt balen dat ie is omgevallen, maar ziet ziet er nog steeds schitterend uit...

Grtz Mieke!

36

Echt heel super gemaakt

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

37

Wat een werk!!!!!!!!! Wauw, knap kunstje hoor! Ziet er prachtig uit, maar ik kan me voorstellen, dat je erbij stond te janken.

Groet, Jolanda

38

Slik, dat doe ik je niet na. Gaaf gedaan!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

Tjee, wat ontzettend knap gemaakt. Echt heel mooi!!

40

zooooooooo die is gedurfd!!!
Erg gaaf hoor!

41

Nathanya schreef:

Vervolgens heb ik van karton (volgende keer alleen wat steviger) wat tak-achtigs geknipt.

Ging eigenlijk best makkelijk *)

Zie je wel dat je het nog een keer gaat doen??? Nu weet je wat er anders moet, dus de volgende gaat uren lang op tafel bewonderend aangestaard worden!!!

Echt hartstikke gave taart. Wat zul je daar de blits mee gemaakt hebben!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

42

Oooooooh hier zijn gewoon geen goede woorden voor te vinden!
Jemig wat kan ik me goed voorstellen dat je daarom kunt janken! Zoveel prachtwerk dat omvalt..... niet te geloven!!!!

Je bent een echte kunstenares!!

Ennuh... ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijfsters: VOORAL NIET STOPPEN!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

43

Jee meid wat een bouwwerk!!
Geweldig gedaan.. wel zonde dat hij omviel maar tja..

Gelukkig heb je de foto's nog ;) dus kunnen we hem allemaal nog zien

:thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

44

Super zeg!!! Wat een kunstwerk ! :thumb:

45

al knap dat je zoiets heb aangedurft ! Ik vind het geweldig...en het is waar...misschien maar goed dat die omviel, want anders zou je daar nooit je mes in willen zetten ! En gelukkig hebben we altijd de foto's nog, toch ? ;)

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

46

Wauw, waanzinnig super gaaf!!!!!

47

Supercool! Balen dat hij de reis niet goed overleefd heeft, maar op de foto zie je dat niet :) Ik zou hem juist w

Je hart fluitsert, luister goed!

48

gaaf hoor!

49

Wauw, mijn mond hangt op de grond, wat is deze prachtig en wat zonde dat ie omviel, maar gelukkig heb je een prachtige foto en daar is niets op te zien, Echt super gemaakt!!!

50

Wat een bouwwerk! Ik vind het knap hoor!!