Onderwerp: Hopping high rise, en toen.....
....helemaal omgevallen. Ik was al zo wijs geweest om de boomhut niet op de taart te zetten onderweg. Toen we echter bij mijn ouders aankwamen, was de boom zelf helemaal omgevallen. Op de foto zie je net de goede kant, maar de kant waar het deurtje en het raampje zaten, zag er niet meer uit! Ik heb letterlijk staan janken, maar ach, dat weet je met zo'n probeersel.
Toch maar een beetje gerepareerd en de hut erop gezet (binnen, stom, stom) Mijn moeder en mijn zus hebben de taart schuifelend naar buiten gedragen, hihi. Snel wat foto's gemaakt door mijn broer. Na een kwartier donderde de hut alsnog naar beneden, maar goed, we hebben er even naar kunnen kijken.
Ik weet niet of iemand hem al herkend heeft, maar het is de Hopping High Rise Cake van de wilton site. De onderkant is gevuld met halvacreme (een soort sesampasta door bc, is mn moeder dol op, en idd, hmmmm). De boom is een pvc-buis gespoten met frosting botercreme (half icing/half botercreme 1:1) had wellicht beter volledig icing kunnen zijn, maar ja, mn heg was ook compleet hard geworden...
Het hutje is gevuld met limoen/witte druif kwarkyoghurt gemengd met botercreme en een laagje citrus/bbr.
Alles afgesmeerd met bc 1:1 en bekleed met MMF, geboetseerd met fondant.
h
www.tantefondante.tk