1

Onderwerp: Cc's met marsepein

Hai meiden,
van het weekend eens cc's met marsepein gaan doen, hoe kan ik dan het beste de marsepein erop krijgen?? Met een glaasje uitsteken en dan erop leggen of zo?? Misschien een domme vraag hoor;) maar ben benieuwd hoe jullie dat doen:)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Cc's met marsepein

Idd, dat is het!
En geen domme vraag hoor!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

3

oke hihihi dank je!

4

En het kleeft wat beter als je wel iets onder de marsepein doet wat plakt, zoals botercreme, jam, pasta, etc.

5

Dank je wel!! ik zal kijken of het lukt...zaterdagmiddag en zondag de hele dag eindelijk vrij, dus eens kijken wat het word. Hoe maak je dan botercreme?? en hoe vul je een cupcake?

6

Ik gebruik voor botercreme altijd de mix van de webshop, maar als je even bij zoeken kijkt dan vind je vast en zeker recepten. Ik ben zelf niet zo van de cupcakes, maar ik heb volgens mij wel gelezen dat je bijv. met een appelboor er een gat in kunt maken en het dan kunt vullen. En ik las van de week hier ook ergens over een andere techniek waardoor je bij elke hap vulling proeft.

7

Je kan ook de cupcakes bakken met schilfers witte chocolade en drie frambozen er al in, favoriet hier!
Botercreme om fondant of marsepein te plakken kan je ook 1 op 1 maken.
Bijvoor beeld 250 gr roomboter kloppen met 250 gram poedersuiker.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

8

oke dank jullie wel!! ik zal eens wat gaan proberen!