1

Onderwerp: Candy Melts hoeveel nodig

Hallo allemaal,

ik vroeg mij af hoeveel candy melts ik nodig heb per vormpje. Ik heb een cookie treat pannetje en hoeveel gebruik je als het hele pannetje vol is? Ik heb die met de sterretjes en wil een heleboel lollies ermee maken voor een verjaardag.

Een ander een plezier doen is het leukste van taarten maken.

2

Re: Candy Melts hoeveel nodig

Hallo Jessy,

Ik heb je vraag even verplaatst, vragen horen in de vragenrubrieken :)

Groetjes, Jozien.

Je zou eens bij Wilton kunnen neuzen voor het antwoord? (wilton.com)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Goed idee, ik kijk ook wel even bij Wilton.
Had per ongeluk niet gezien dat er een vragen rubriek was.

4

Ik ga nu maar antwoord geven op mijn eigen vraag. Misschien heeft iemand er nog eens wat aan...

Als je lollies wilt maken met een cookie treat pannetje. Als het gehele pannetje gevuld is dan heb je een zakje nodig...
Dus wat ik nu doe is het volgende. Onder bakpapier een tekeningetje en dat natrekken met de spuitzak (wel eerst een keer spuiten en dan je lollie stokje erop leggen en nogmaals naspuiten zodat het lollie stokje vast zit.

5

krijg je dan niet hele grote megalollies? als je normaal zo'n blik voor koekjes gebruikt.. zal er erg leuk uitzien, maar of het lekker is?
maar ik ben benieuwd hoe het wordt hoor! maak je wel een foto als het klaar is?

6

Ik heb uiteindelijk geen lollies ermee gemaakt maar het in de tupperware crownjewels gedaan. Zo krijg je een soort bonbonnetje. Ik ben nog niet klaar want ik moet er nog een toefje roze op doen.
Ben nogal vooruit aan het werken voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag. In juni... we gaan namelijk nog drie weken weg tussendoor...

Die lollies met de spuitzak was te doen geweest als mijn lieve dochtertje niet elke keer aan mijn broek hing of aan mijn arm trok. Het werd rommelig hierdoor...

Het koekjes blik blijft dus in de kast voor een andere keer. Verzin wel weer iets anders ermee voor de kerst misschien! Want voor candy melt is het veeeeel te groot en dus inderdaad niet lekker meer...