1

Onderwerp: Gips malletjes cars handig?

Zijn de gipsmalletjes voor cars nou echt handig of heb je nog zoveel werk aan het nabewerken dat je beter meteen kan gaan boetseren?

2

Re: Gips malletjes cars handig?

goeie vraag ik heb ze dus wel eens in mijn handen gehad en weer terug gelegt ben erg beneiwude

3

ik gebruik ze dus wel voor mijn cars autootjes. vind het gewoon wat makkelijker werken, ook al zijn ze dan niet in 1 x klaar hoor! er moet nog van alles opgeplakt worden natuurlijk zoals de flits en de ramen en zo.

4

ik vind ze heel handig alleen enig voorzichtigheid geboden want mijn dochter had ze in haar handen en toen brak er een scheurtje in ngo wel te gebruiken maar toch
ik heb de stickers die er in zitten op mijn pc gezet zodat ik die uit kan printen op ouwel en zo bijna indentieke autootjes heb
ik ben er dus heel blij mee ik ben danook absoluut geen boetseer wonder malletjes uitstekers en molds doen voor mij het werk

las mensen mijn autootje zien op mijn cars taart foto dan vragen ze vaak of de auto ook eetbaar is of van plastic en dat vind ik dan wel een kompliment dat ze dat niet zien hopelijk heb je iets aan mijn verhaal

5

He wat een slim idee.
Ik heb deze autootjes ook liggen, maar nooit iemand die een cars taart wil. Ze houden hier niet van cars (vandaar dat ze hier ook nog liggen). Misschien maar eens gewoon een autootje op een taart zetten.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

Hoi,

Toevallig vanmorgen nog in de speelgoedwinkel geweest. Daar zag ik een doos van pixar cars malletjes. Maar die leken me niet zo geschikt, want dat was plastic.
Net zoiets als je een theeserviesje hebt waar van dat voorgevormde plastic omzit.
Heeft er misschien iemand een foto van die flexibele malletjes voor gips van cars?
Dan weet ik hopelijk beter waar ik het moet zoeken. Want ook bij de klei spullen heb ik niet wat gezien.

Bedankt en groetjes Jesni.

7

Ja graag, want ik ben ze ook niet tegengekomen dus winkeltips etc zijn welkom

Groetjes Marlies

8

Bedankt voor alle reacties. Ik twijfel nog steeds. Ook omdat ik niet heel veel bak en dan weer met de malletjes zit en die niet gebruik.
Voor degene die zich afvragen waarom het gaat, hier een linkje: http://www.lobbes.nl/products/detail/1810050
Ik heb ze zelf van de week gewoon bij Bart Smit zien liggen.

9

Ja, die heb ik vanmorgen gezien, had alleen het idee dat, dat plastic niet meermalen gebruikt kon worden. Dat het gauw kapot zou scheuren.
Bedankt in elk geval voor de foto.

Groetjes Jesni,

10

hoi hoi

ik heb vorige week dat set gekocht  en meteen geprobeerd. het was eerst een gepriegel om het autootje er uit te krijgen  en ik had er ook al meteen een scheurtje in.
mijn man heeft de mal ingespoten met pur aan de onderkant daardoor is het een stuk steviger.  nu zet ik er een palet mesje tussen om het autootje er uit te krijgen

groetjesss gea

pluk de dag

11

precies zoals ik al vertelde enig voorzichtig heid geboden anders kan hij scheuren maar ikben er mee geholpen omdat ik geen boetseer wonder ben

12

rietdhg schreef:

ik heb de stickers die er in zitten op mijn pc gezet zodat ik die uit kan printen op ouwel en zo bijna indentieke autootjes heb

Vind ik knap van je gevonden. Ik ga je mailen hiervoor.