1

Onderwerp: Slagroomsnit/taart

Hoi Meiden!

Weten jullie misschien hoe je een lekkere slagroomsnit maakt?
Volgens mij besprenkelen ze de cake ook altijd ergens mee en aan de slagroom zit ook altijd een apart smaakje..

Nou hoop dat iemand mij kan verder helpen!
Alvast bedankt!

Groetjes Mariska!

2

Re: Slagroomsnit/taart

Uit het sticky in de rubriek 'Ingezonden recepten' met de titel "Hier alleen recepten posten!":

In "Ingezonden recepten" niet vragen naar recepten of receptensuggesties, voor deze vragen is de rubriek 'Bakken & Vullen' bedoeld.

Dus: [MOVE] --> Bakken & vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ik maak mijn slagroomtaarten altijd zo,

beetje temperen met passoa en een 1 laag krijgt een amarenenjamlaagje of aardbeienjamlaagje met daarover gewoon weer de slagroom.

hele dikke lagen slagroom gebruiken waar klopfix en vanillesuiker inzit en ook met slagroom afsmeren en door de krokante nootjes halen, bij sommige mensen die geen noten mogen door de hagelslag.

succes ermee en het is de makkelijkste taart om te maken en hij is goddelijk, heb weleens het idee dat mensen dit vergeten hahhaa

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

4

heee bedankt voor je recept!
Ga m zeker proberen

Groetjes Mariska!

5

Marisska schreef:

heee bedankt voor je recept!
Ga m zeker proberen

graag gedaan, en laat je nog weten wat je ervan vond?

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

Christol ik heb een vraagje over de slagroom, je zegt:
hele dikke lagen slagroom gebruiken waar klopfix en vanillesuiker inzit en ook met slagroom afsmeren en door de krokante nootjes halen, bij sommige mensen die geen noten mogen door de hagelslag.

doe je dan gewoon zo;n bekertje slagroom gebruiken en die met klopfix en vanillesuiker kloppen? zo ja, hoeveel gebruik je waarvan? ben namelijk bezig met slagroom taart die ik morgen nodig heb. maar weet niet hoe ik de slagroom het beste kan maken is de 1e keer.

alvast bedankt!!