1

Onderwerp: kapsel zit vast .... :(

Ja hoor eindelijk is het zover, ik bak een kapsel. Het ging helemaal goed, mooi gerezen beetje ingezakt nadat het uit de oven kwam  maar toch nog mooi hoog. even af laten koelen maar ik krijg het dus niet gestort. Wellicht had ik het gelijk moeten proberen maar ik twijfelde ....

Iemand een idee ? Hoe krijg ik het er nu uit ?

grts, D@nielle

Re: kapsel zit vast .... :(

ok hij is er uit, net nadat ik dit gepost had weer geprobeerd. Maar er is wel een behoorlijke hoek blijven hangen helaas......

3

Ik spray mijn bakvorm eerst altijd in met invetspray van Baukje. niks geen geklooi met boter en mijn kapsel laat altijd diect los (zelfs als hij nog warm is) Handig als je meerdere kapsels moet bakken van dezelfde vorm.

4

Ik leg altijd bakpapier op de bodem. Ik vet wel eerst in voor ik het bakpaier erin leg en het bakpapier vet ik ook weer even in.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

ik vet altijd met boter goed in en dan nog een beetje bloem eroverheen en mijn biscuit laat ook altijd goed los.

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

onderlaagje van bakpapier en wilton bakspray hier en hij heeft nog nooit vast gezeten :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik doe precies het zelfde als Bommeltje en ook  mij nooit vast gezeten ;)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8

ik vet altijd in met boter en dan daarna met poedersuiker (of bloem bij hartige taart) de boter bestuiven. Na het bakken gelijk storten. Gaat bij mij altijd goed.
Succes

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

Bedankt allemaal ik ga zeker deze tips ter harte nemen. Ik heb uiteindelijk het stuk eraf gekregen en met botercreme "gelijmd", gelukkig zie je er niks van als de taart eenmaal gepimpt is :D