Onderwerp: Wilton white decoration icing
Ik ben nog een leek wat betreft het taarten decoreren maar heb toch al een hele hoop ingredi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wilton white decoration icing
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben nog een leek wat betreft het taarten decoreren maar heb toch al een hele hoop ingredi
Volgens mij is het best lekker bovenop een cakeje. Gewoon erop gieten.
Is deze de kant en klare icing of moet je die nog met bv crisco mengen?
Ik weet ook niet precies wat je hebt, maar je kunt ook spuiten door een cornetje te vouwen (zie op deze site onder de how-to's).
Hoop dat je er iets aan hebt.
Het is kant en klare icing. Dat cornetje ga ik eens proberen straks voor mijn paastaart. Alvast bedankt.
De kant en klare icing kan je heel veel mee doen bv sterren spuiten of gewoon gebruiken om de taart glad te maskeren net als met botercreme ze zien ongeveer hezelfde.
Dat afsmeren ga ik ook eens proberen. Bedankt allemaal.
Hoi Allemaal,
Haak maar even in op bovenstaand onderwerp. Ik heb ook dezelfde pot icing en heb het onverdunt gebruikt om vlinders mee te spuiten. heb de vlinders donderdag gespoten en sindsdien liggen ze aan de lucht te drgen. Probleem is ze worden niet hard! het buitenste laagje wel maar van binnen blijft het plakkerig en zacht. zo kan ik ze niet heel van de sheet afkrijgen. iemand tips???
Liefs Ellie.
die icing wordt ook niet hard, ik heb destijds dezelfde fout gemaakt...
whaa!! wat word wel hard?? Zelfgemaakte icing? eiwit en suiker?
Alleen Royal icing wordt hard en dat kan je maken met eitwit poeder of gewoon eiwit en poeder suiker en die wordt echt KEI hard.
De wilton icing is net zoals wat wij hier noemen botercreme en die wordt niet hard hij krijgt wel en korst aan de buiten kant maar hard wordt die niet dus het is echt niet goed om vlinders mee te spuiten (Dus jou vlinders worden niet hard helaas)
Gister nog nieuwe vlinders gemaakt die inderdaad keihard worden!
Dank voor de uitleg!
Graag gedaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wilton white decoration icing